It's tonight baby
Friday, [0] Stalker

Photobucket
Well hello and Assalammualaikum guys. Semalam rumah korang blackout tak? haha. Mine tak. Because i address kajang. tehee. Tapi time blackout semalam, aku kat tuition kot. Tengah test math. Me orang first siap sehh. Cewah, belagak kome. Then duduk je lah situ kan, tunggu yang lain siap.

Tak sampai 10 minutes, tetiba semua lampu, air con and electric lah senang cerita tertutup. Sumpah gelap gila. Aku pun terus keluarkan phone and.... Rasanya aku buat apa? hahahhahaa. Aku on twitter update status.

Then orang sebelah aku cakap, Pergh, sempat lagi tu. Aku tergelak je. Lol. And ramai gilos orang tweet pasal blackout. Seksyen 4,5,6,7 and 8 tak sure blackout. Kajang tidakss dongss. So then cikg suruh kutip kertas then pergi keluar turun bawah dulu. Then.. time nak cari kasut, pergh! gelap!

Nasib baik aku bawa phone, tersuluh suluh! aku jumpa kasut aku sebelah je, lagi satu tak tahu kat mana oh! Then suluh suluh tengok dah tergolek dekat bawah. Haisyy, ganas benor kome ambil kasut. lol. Then lepak lah sekejap dengan Damia 6c4. Dia sama tuition ngan aku. And lagi satu jiran dia.

Then call my parents, diorang tengah tapau makanan untuk aku. Lama ah gak aku tunggu, nasib baik ada kawan, kalau tidak forever alone lah. Kat situ ramai budak form 3,4,5, and so all. Then yang damia tu tumpang neighbor dia tu. then diorang punya parents dah sampai, Before that aku call ayah aku dia cakap dia kat Jess.

Then aku pun tunggu seorang seorang dekat situ. Tapi dont worry be happy, Tak sampai 4 minutes macam tu my dad sampai. Then balik ah, sempat lagi tweet, my home tak blackout. Be jelly. Hahaha. Ramai tak puas hati. lol. Panas lah apa lah. And aku ada baca tweet, dia cakap TNB bangi meletup, 3 tercedera 1 terkorban.

Tak tahu betul ke tidak, Diorang serious or main main tak tahu lah. Tapi masa aku tunggu ada sirent and bomba lalu. Hurmm.. Wallahhualamm. lol. And harini kot kem ibadah tu. Pukul 7 petang kena ada dekat sekolah.

And tadi aku tak bawa buku KT, then nasib baik ada perjumpaan pasal kem malam ni, cikgu cakap pasal class mana yang kiteorang tidur nanti. Aku 6c7 and 6c6 dekat mana entah. Okay sumpah lupaaaaa! 4c9 macam tu lah!

Baru nak tidur satu class dengan team aku. Tapi sokay, ada kawan juga kat situ. And ustaz cakap tidak digalakkan bawa phone, tapi tanggungjawab sendiri lah. And aku bawa nanti. Aku boleh je jaga. Cause aku tak boleh solat. Serious rugi! Datang boleh dengar ceramah je.

Hurmm.. serious rugii! tak puas hati ohhh! Nasib baik ada gang yang tak boleh solat. lol.And btw, Aku belum packing back pun! Teruks gilos doh aku ni! chillioss! pukul 3.oo nanti aku siapkan lah meh. Kaylah, nak out ni. KBye. Assalammualaikum!

P:s// Excited gilaa oh petang ni. Nervous ada sikit. Tak tahu lah kenapa (\/)



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr