Examination- First day
Tuesday, [0] Stalker

Photobucket
Assalammualaikum! Hi there. Whatsup? Well meh just fine today. And harini ada exam. Tadi lah. Bahasa melayu and agama. Bahasa melayu a.k.a Bm, malas nak type panjang panjang. lol. Bm pemahaman boleh lah dikatakan senang. Alhamdulillah boleh jawab lah bahagian pemahaman.
Bahagian penulisan pula pun tak dikatakan senang, tak dikatakan susah lah. Bina ayat kinda senanglah. Dia pergi picnic, then bermandi manda. Amboi. Then karangan bahagian B pula aku buat number 3. Korang? Yang "ibu bapa kamu telah bersetuju untuk membuat majlis hari jadi kamu and blah blah blah" tu.

For me, tu paling senang. Yang number 1 tu dia baru balik from sekolah dengan member dia, tiba-tiba..... Kena sambung cerita. Tu susah sikit. Tak ada idea lah nak buat yang number 1. And number 2 tu rasanya dalam sekolah tu 1/300lebih murid je yang buat, cause soalan dia satu hapak pun tak faham.

Then benda entah dia tulisnya. Then bahagian C, nilai murni pun boleh lah. Senang tu senang lah, marks dia tak tahu lah berapakan. Hehe. And agama pula memang although aku tak sekolah agama, tapi kalau exam aku dapat A lah. And tadi boleh lah.

Yang belakang sekali tu kena buat tulisan hot. Aku paling benci! Tak reti buat lah.. And dah lah tak bawa pencil hot. Nasib baik Maryam bawa spare. And you know what, haritu cikgu ada cakap practice menulis guna pencil kayukan.

Then tadi aku buat penulisan, karangan tu and nilai murni semua aku tulis guna pencil kayu. Mula mula tu memang lah tak selesa, skait and tulisan jadi buruk. Ye lah, aku selalu guna mechanical pencil a k a pencil tekan. lol. Then dah lama lama tulis, macam dah biasa and aku tengok tulisan aku dah comel guna pencil kayu.

Cause cikgu cakap masa upsr kena guna pencil kayu an? Sebab tu lah saja je nak try. lo. Member lain, kakak semuan dah biasa guna pencil kayu. Im jelly, sebab tu lah nak practice nanti nak show off "itew reti gunew pencil kayuww" lol. Emmkaylah, nak out dulu. KBYE.



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr