Well soon brother
Saturday, [0] Stalker

Photobucket

Heyloww everybody :D tadi my brother pergi hospital. cause telinga dia berdarah. i meant, keluar darah. and batuk2 kering. dia tu dah lama gila batuk! batuk tu tak hilang2. bak kata mommy kita 'batuk degil' hihi. aku tak perasan pun dia pergi, time tu kita tidur. bangun2, nampak kakak je ada kat rumah, tanya dia, dia kata pergi hospital and blablabla..

then doctor x-ray dia, dalam paru-paru dia ada kumann! and doctor injecsatu ubat ni, ada kat bahagian inject tu dia lukis guna pen bentuk bualt. nnt yang bahagian inject tu akan jadi lebam. kalau lebam tu besar, means, ada kumannnnnn dalam badan dia! kalau keciltak ada lah. so mintak korang doakan dia okay? :/

jahat-jahat dia tu pun ada kebaikannya juga :(. and doctor ada kasi bekas tu, so hari2 dia kene hantar kahak dia dalam botol tu, doctor nak check lah kahak dia. *geliii doo jadi doctor, check-check kahak orang pulaaaa* then dia kena pakai mask! haha. sbb takut berjangkit kann. emm, hopefully takde apa2 lah. aminnn.

tapi sakit2 dia, boleh lagi buat lawak, jadi gilaaa, menyakat orang tauu! haha. dia mmg kuat. kalau dia sakit, macam orng sihat walafiat. orang sihat walafiat pun kalah. haha. dia sakit dia cheers tau! tu lah aku TABIK kat dia. haha. then dia suka makan ubat batuk! tu aku lagi TABIK ! aku mmg benci gilaarrsss ubat batuk. yang colour2 hitam tu. yuksss :K

risau jugak lah kalau ada apa-apa. altho perangai dia mmg sdfghjkl , selalu menyakat aku,hari-hari kena marah dgn ayah ,tapi dia juga yang belikan makanan tgh hari aku. kalau dia tak ada, aku nak makan apa kan? and dia juga yang beli breakfast kekadang weekend. macam ayah aku ckp 'dia mmg nakal, tapi dalam hati dia baik' :D ilovehimsodoubletripledamnmuch <3 well soon angah!

-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr