The best moment with her ♥
Friday, [0] Stalker

Photobucket
Heyy! assalammualikum. okay post ni nak happy happy, cheers! haha. nak cerita semalam, aku pergi tempat kerja my beloved future sisinlaw :D banyak rnduu maa sama dia! then aku cakap nagn angah, 'nak ikut pergi tempat kerja kak asma boleh' ? then abang aku kata cepat siap! hihi.

best! tapi aku tak banyak cakap dong. sebab kinda malu and tak tau nak ckp pasal apa. tadi baca blog dia pasal ni jugak lah. hihi. terharuuu :") kasi ushar sikit here hihi. kat twitter bukan main lagi banyak tanya semua yee? haha. nak pergi lagiiii :D best betull. hihi.


She's so beautiful, isn't she? be jelly :D haha. she's awesome ! lovehersomuch ♥
Anyways, I LOVE HER SO DOUBLE TRIPLE DAMN MUCH! sometimes aku lagi sayang dia from my own sis. sorry to say, but it's fact! my own sis perangai ya masyaAllah ! dah tak rupa perempuan. dia kasar. 'metalhead' girl katanyaaa :D haha. okay lah, tu je kot cerita hott nya. and gambar kat atas tu saya curi from kak asma. hihi. tu snap guna phone dia. okay bye. assalammualikum ♥

-lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr