Best friend forever become stranger.
Friday, [0] Stalker

Photobucket

Hey. assalammualaikum. harini the best friday of 2012 -,- sangat best weh -.- aku nak cakap dengan KAU, kau kalau nak kawan aku sbb nak 'famous' GTH lah ! oh, patut lah dulu bukan main lagi kan baik ngan aku, caring gila kan? sekrang? tegur aku haram tak, pandang aku pun apa tah lagi. kau ignore aku? haha, ingat aku tak boleh ignore kau? kalau dulu aku tau perangai KAU cam set@n ni, mmg dari dulu aku ignore kau, kau tau?

kau tgk lah isnin nnt, jangan hrap aku nak PANDANG kau, cakap nagn kau lagi jangan harap.
wah wah kau masuk canteen terus pergi beli air dgn member 'baru' kau. 'dah hot' kan. yang kita ni bukan nak tegur. and FYI, kalau kau ingat kau dah hot? aku rasa kau sakit or ada masalah mental kot. kau cermin dulu diri kau tu. fikir da hot lah tu? HAHA! LAWAK WEH!

dulu orng selalu ckp ngan aku, 'kau dah berubah, dulu kau alim, sekrang kau dah tiru macamne kitoerg pakai' aku buat tak dengar je apa yang sorang nak ckp, rupanya aku silap! SILAP BESAR! memang perangai kau cm haram jadd. sekarang aku dah block kau, aman hidup aku. rupanya team aku yang lama 1 million time lagi better dari kau!

dulu aku penting kan KAU from member aku yang aku dah kenal LAMA. aku mmg bodoh time tu. sbb pecaya kat kau. aku mmg tak sabar betul nak tunggu hari isnin ni. kau tgk ah apa aku buat. and aku nak ingatkan kau lah kan, aku tau kau ingat kau 'hot', padahal tak lansgung tu. tapi kau kene ingat, siapa yang buat kau jadi camtu? fikir2 lah ye sakai?



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr