Second school day.
Thursday, [0] Stalker

Photobucket
Hey peeps! and assalammualaikum! urghh! harini aku hampir tak pergi sekolah. 'cause atuk yang ambil aku tu, kereta dia rosak. then dia tak boleh hantar and ambil aku kat sekolah. then pagi tadi ayah aku lah yang hantar. tertidur2 aku dalam kereta. ye la, time pergi skolah mana ada air-con kereta atuk tu. hehe.

then masa balik skolah aku takut sikit. takut abg aku tu lupa or malas ke apa nak ambil. aku kan ikot gate belakang. aku mmg suruh dia ambil kat gate belakang la, keluar je kelas, pergi gate belakang, tgk2 dia dah kat dalam. kat depan pokok tu. ambik kau sampai tunggu kat dalam skolah lagi.

hihi. actually, 92% lah aku pecaya dia datang punyaa! dia baik, serious baik. just yang aku benci dia cause dia suka menyakat! haha. and tadi masa KH, aku tak bawa buku. kalau satu je tak bawa takpe, dah lah buku teks and buku tulis aku tak bawak. dah lh cikgu KH cikgu Alfarobi. lagi laa. dia bukan garang just annoying and takut lah gak ngan dia.

dah lah suka panggil aku 'Zakiah' sabojelaa. then masa tu dia round2 lah class tu tgk siapa yang tak bawak buku and semua.. then dia dah dekat ngan aku. dia kat meja depan punya depan aku. then lagi sikiiiiitttt je nak smpai kat aku, tetiba bunyi 'perhatian, semua murid dikehendaki turun ke tapak perhimpunan sekarang' dia pun terstop kat situ, benti jap , dengar dia ckp 'okay beratur kat luar'

aku fuhhhh! legaaa gilaaa! my luck ! haha. then pergi bawah cikgu just nak susun kedudukan and pergerakkan amsa dah habis perhimpunan nak masuk class tu kan, so nak susun pergerakkan, macam lawak gilaa. tu pun nak susun. sbb cikgu cakap berselerak and nnt kat tangga stuck lah apa lah. then kena naik then turun balik. lol.

then ada technique science. serious tak leh duduk sbelah alhaan doo! sbb nnt mesti tak focus. mesti ada je benda aku nak gossip. ahha. sbb dia sorang je memahami aku. kehkeh. tapi aku try tak ckp, cakap sikit je lah.hahha. and aku nak tanya, apa kau buat kalau BESTIE kau sendiri start ignoring you? sedih tak? pissed off tak?

kau ignore aku, ingat aku tak boleh ignore kau? tgk lah kau nnt, selalu nya kalau orang menymaph dgn orng lain, orng tu ckp sekali mesti dia ckp sekali juga kan? orang ckp 10 kali dia ckap 1 je kan? start from today kau cakap sepatah aku tak CKAP LANGSUNG! mmg tak lah aku nak layan kau. dah lah 'capub', fikir kau hot lah? then dah tak layan aku? aku malas je nak cerita. just aku nak remind, kau ingat lah siapa yang buat kau 'jadi macam tu' ye?

-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr