The best day ever -.-
Tuesday, [0] Stalker

Photobucket

Heyy peeps and assalammualaikum :)

tadi masa pagi, ada latihan merentas desa kan, wuuuuuuu! best weh. kata lawan dia lah ! urghh! benda i hate the most dalam dunia ni merentas desa lah do! dah lah panas, penat laaa. i semput okay, haha. and semua budak standard 4 kan
first time merentas desa ni, perghh! bersemangat gilaaaa kot! aku macam eh, chill lah do! latihan pengenalan track jewwss. haha.

then yang paling best nya, aku tegolek! urgh. 'sekumpulan' budak2 tak tau lah nak ckp apa, berjalan dgn 'lenggang-lenggok' nya, boleh lagi bersembang kauu hambek! cik adik oi, ni merentas desa bukan nya nak berbual pula! masa tu aku lari lah nak pecut dgn member,

then masa tu budk2 nidia ketepi, then aku terlanggar dia, then kaki aku tah macam mana tah, tegolek aku! takde lah tegolek, terjatuh lah. menerapppp pulak tu ! urghhh! rasa nak maki-maki je budak tu, tapi aku sabar je lah kan. sbb masa tu pun dah malu gilaa + sakit, so buat tak ta je lah

and aku tak perasan muka MINAH tu. hishhh! geram doo. takpetakpe, dugaan! haha. habis both of my lutut luka. pedih shiooll. sumpah ckp. tangan pun pedih, tapi tak luka lah. just dia rasa pedih dia tu. and besok ada latihan pulak petang, so kena stayback.

and tadi atuk kereta yang bawa aku pergi skolah tu datang lambat! pukul 1:40 baru dia smpai! aku kelaur pukul 1:00, lama gila aku ngan umairah tunggu. then masa tu semua orang yang ikut gate belakang dah balik. tinggal kiteorg je.

then aku ckp ngan umairah, 'weh, kita dua orang je doo tinggal, bahaya gilaa do. dah lah gate belakang dah tutup. and kita perempuan pula tu' masa tu dah pukul 1:30 lebih lah. then dia ckp 'tu lah, so nak buat macam mana' aku ckp jom pegi depan call ayah aku guna pub phone.

then kiteorg lari lah smpai ke depan, lagi sikit nak sampai pub phone, nak call. tteiba atuk tu smpai. dia ckp dia pergi depan sbb dia nampak bag kiteorg, tapi org dia takde. so dia check lah kat depan. then kiteorg tanya dia kenapa lambat tuk?

tau tak dia jawab apa kawankawan? cewahh! dia jawab 'atuk tertidur' TER, bukan sengaja. tak boleh salahkan dia juga, mana nak tau kan tertidur. tapi salah dia juga lah, tu responsibility dia for ambil kiteorg ikut masa yang ditentukan lah kan? emmhhh.. sabojelah. haha. and i home alone now. forevalone maa :D senyum pula ye? haha,

parents aku and abang aku yang gemuk tu pergi hospital kot. ayah aku tadi dia ckp pergi check up, maybe mak aku and abang pun ikut skali. lagipun abang aku tu kan nak hantar 'kahak' dia kat hospital tu kan. hihi. geliiii doo. okaydokay,that's it :) bye assalammualaikum guys.

-lots of loves,
z.z.a




Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr