I wanna stay up all night (Random post)
Monday, [0] Stalker


ASSALAMMUALAIKUM! HELLO PEEPS! Seperti biasa yah saya tidak sekolah esok. Mwhehehe. Alaa boring lah sekolah bukan buat apa pun. My dad pun cakap, 'buat apa pergi sekolah? takpayah lah" lagipun nanti dia cakap aku merayau ke mana lah apa lah, merepek menda ah. 

Common activty buat dekat sekolah lepas UPSR ni, merayau, cuci mata, mengusha. Yang best nya pun, lepak dalam class alin 6c10 tutup lampu, tutup langsir, tutup kipas,tutup pintu, duduk dalam gelap then cerita hantu. perghh menyirapp siuttt.

So its 2:18 and i dont really want to sleep. I WANNA STAY UP ALL NIGHT AND JUMP AROUND UNTILL WE SEE THE SUN! YAY! lol. Maybe dalam pukul 3-4 aku tidur lah. Chill lahh~ tapi kalau lappy ni habis battery kena tidur ah.Habis nak buat apa lagi enn.

And tadi main game COUNTER STRIKE! I know that game is lameee, dah lamaaa so all, tapi dia still best okay. Eh wait, im not a geek okay. Sekali sekala main game not really a geek. That is call menghilangkan kebosanan yang melanda.

Act, boring sebenarnya. Tu lah update blog. lol. Kalau tak, haremss. And tadi boring main game GTA VICE CITY. Tak tau lah besok bangun solat subuh macam mana aku ni. Confirm tidur berdiri! lol. Tapi kena lawannn broo! lol.

Lepas ni maybe nak TUMBLRING! YAY! Lama tak update tumblr sayaaa tuu. Rinduuuu sudahh. hahahha. And emm aku nak cakap sikit, korang suka tak ada kawan yang fake? or we shouldnt call they 'friend'? you know like BACKSTABBER FRIEND? FAKE FRIEND?

SUKAA? Tak ada orang suka kan? Siapa yang terasa ni tolong lah CHANGE YOURSELF. Where's your manners huh? Behave yourself dude. Tak payah nak menggedik sangatlah dengan jantan weh. Tak payah nak DEDAHKAN sangat aurat kau tuu. Berdosa besar. Kau kan dah 'akhir baligh' kan-.- tu kitaorang tak sure lah, kau cakap lah. sampai tak puasa 2 minggu kan?

PLEASE PLEASE PLEASEEEEEE lah ubah. Aku dah tak tahan nak tengok. Sakit mata ni! MENYAMPAH! MELUAT! SEMUA ADA! Fikir orang suka ke tengok perangai BAIK kau tuu? Sangat sampai semua orang benci kau baru nak berubah. Eh bukan memang semua orang tak suka kau ke? UPSSS.

Oh and btw, cuti sekolah ni my dad nak hantar aku and my sis pergi macam satu kem motivation ni. SEBULAN OKAY DEKAT SANAAA. Dekat situ aku akan khatam al quran 5 KALI. CAN YOU IMAGINE?? Alhamdulillah. Bila lagi lah kan aku nak khatam? dah standard 6 tak khatam khatam lagi pak tak gan nya doh.

But the really excited new is, MARYAM PUN PERGIIII! Aku yang ajak. Then dia bagitahu mak dia, and mak dia suruh dia pergi. Tapi banyak ah alasan dia, tak boleh keluar main lah, tak boleh facebook, twitter. HAIHH. like my dad said, "Lupakan dunia kejap. Peluang ni datang mana tau sekali seumur hidup. Ajal kita, kita mana tau, tu semua kerja tuhan. Bila bila masa pun boleh pergi kalau dah takdir"

Aku memang nak berubah sangat. Aku harap satu hari nanti lepas aku balik kem tu, aku akan jadi seorang yang lebih baik, lebih solehah dan lebih muslimah. InshaAllahh jika allah SWT izinkann. Amin. Kita hidup dekat dunia ini hanya sementara bukan? Akhirat itu kekal. Subhanallah.

Nak tau something tak? Ini fact actually. Okay kalau kita bercakap dengan orang pasal bab agama, mesti orang tu cakap 'huish ustazah" dan sebagainya. Kita pula akan marah bila orang cakap kita ustazah. Mengapakah begitu? sedangkan pekerjaan itu sangat suci dan mulia. betul bukan? mengaku jeleww~

Tapi dia ada uniform and so all. Uniform dia mahal sikit. sebab banyak kot. Uniform dia RM220. Mahal tu mahal lah tapi ayah cakap dia sanggup bayar berapa sekali pun asal anak anak nya dapat dibimbing ke syurga :')

And yuran, makan, penginapan free sahaja. Hmm okaylah, tangan ni pun serious dah lenguh type. Nak tunblring kejap okay. Besok kalau ada masa and kalau rajin aku update blog lagi okay? ASSALAMMUALAIKUM! BYE BYE!



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr