Three in one story.
Saturday, [0] Stalker

Photobucket
Assalammualaikumm! Heyhey Fellas! Long time no update dehh :) rindu korang. Busy sikit lah sekarang. Dengan studynya, koko, tuition lagi. Hihi. Alasaann ya? no laaa, I'm seriouss! hehehe. Actually, tak ada cerita yang interesting pun satu hal. lol. nanti karang update cerita merepek, siapa je nak baca? forever alone jee.

Andand! yesterday,(speaking kau jahh) Tasya datang rumahh I! hehe. stayback. sebab takut duduk rumah seorang seorang. Cause 4 hari yang sudah, before my brother yang zairil akmal tu kerja, dia kan selalu lepak maple, kedai mamak kan? sampai 3-4 pagi semua. pukul 6 pagi pun adaaa je. Then masa dia balik, dia pergi dapur, nak minum air. Dahaga katanya.

Then dia ada nampak orang suluh suluh lampu torchlight tu kat rumah aku, kat belakang lah. Then abang aku, lelaki kan, or course lah berani. Dia buka tingkap dapur tu, dia nampak aku dua orang india, umur dia about 20 macam tu lah. Then abang aku tanya, 'buat apa tu?' then india tu cakap diorang police weh.

Ada logic, tapi tak pakai uniform pula tu, and kat kawasan perumahan aku, mana ada police indian doo. And then dia cakap, rumah number 36, Alarm dia berbunyi. Weh, kalau rumah 36 alarm berbunyi, apa kehal nya dia buat kat rumah aku, suluh suluh bagai. even dia police pun, kan? like seriously? bagi lah excuse yang masuk akal sikit.

Then abang aku macam pelik lah, dia pun biarlah. then dua orang indian peeps tu terus blah. like? asal dia tak sambung 'siasatan' dia tu? Nampak sangat menipuuu nyaaa. haishhh. masa pukul 2 pagi kot. tak ada kereeejaaa betul. And sebab tu lah aku macam phobia sikit hehehe. eh kalau korang, apa korang rasa? dah lah duduk rumah pukul 1 sampai 7:30 ptg.

Aku dah lah perempuan dehh. And, harini balik kampung dong. sebab besok ada kenduri arwah. Dua dia abang aku tak ikut. Abang yang first, pergi camp. Mendaki gunung bagai. Yang sec pula sebab dia kan kerja. Emm.. And tak tahu lah balik pukul berapa. My dad cakap petang petang sikit. About 3 petang lah. sebab jam dude. lol. Aku baru balik tuition act.

After balik tuition, singgah kedai beli barang barang abang aku tu. yang nak mendaki gunung tu. first my dad tak kasi dia pergi, cause ada kawan my dad, panjat gunung 5 tahun lepas, sampai sekarang tak jumpa. Tah kena baham harimau, or kena sorok dengan orang bunian. tu lah my dad worried about. tapi my bro nak pergi kan, so bagi je lah.

Cause dapat experience sikit kan panjat gunung macam mana kan. and sebab lagi satu my dad tak kasi cause nanti nak solat macam mana? boleh tu boleh, tapi badan kita dah berpeluh peluh, kotor semua.. kat situ bukan ada toilet nak bersihkan badan kan. so entah lah. emm, okay lah nak out dulu. tataaa :) Assalammualaikumm!

-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr