TYSM guys! and tak ada rezeki kot tahun ni
Friday, [0] Stalker

Photobucket

Hey peeps! assalammualaikum:) tahun ni takde rezeki merentas desa. tak dapat number. it sokay lah. last year kan number sampai 30 right? this year sampai 20 je. and tadi dah lari gila-gila dah, sampai-sampai je, dah habis number. takpe takpe, tak de rezeki kann. and yang penting rumah helang menang! the redss okay. lol.

tak dapat number pun, rumah sukan menang okay lah tu. alhamdullilah 3 tahun berturut-turut the reds menang. hihi. and semalam kan aku tak datang, then diorang cakap cikgu ada buat announcement cakap yang besok kena bawak buku lepas rehat, aku tak bawa buku ! sebab last year, merentas desa, the whole day tu tak belajar.

mana lah aku nak tahu. semalam pula tak sempat nak call orang. then lepas rehat class aku bm and kt. bm tu aku pinjam buku teks aimi, class dia tak belajar, cikgu tak datang. then masa bm tu tetiba ckgu kena pergi meeting, legaaa gilaa! lega lega lah tapi kt belum lega lagi.

then masa kt, cikgu perasan sorang budak lelaki ni tak bawa. then cikgu cakap keluar! pergi pinjam buku, selagi tak dapat, jangan masuk kelas. then masa tu aku pu keluar lah juga. then dia cakap apa tah, eh, ada lagi yang tak bawa. hemm padan lah. something like that lah.

then first aku terserempak dgn diyana, time tu dia nak pergi toilet. then aku bagitau lah dia semua, then dia pun tak tahu nak buat apa. then masa nak hantar diyana kat class dia, aku panggil lah aimi, suruh teman cari buku. pergi block atas, semua class takde kt. bawah pun sama.

senang cakap satu standard 6 takde kt. class aku je yang ada -..- luckily, ramai kawan aku tolong! million thanks to them! amirah rahimi, aimi khalidah, aqilah hamidy, syazalina, aisyah are <3 love you all! then lastly, kiteorg dah taktau nak buat apa. then amirah cakap minta je lah kat cukgu azariah kunci bilik SPBT, then ambil je lah buku dalam tu.

IDEA TU BRILLIANT sangat! then cikgu azariah ada kat class 6c4. class tuttt. haha, aku pun macam malu lah nak pergi. then amirah, aqilah and aimi yang mintak. then dapat. then pergi lah bilik SPBT tu. berminute2 lah juga nak buka pintu bilik tu. pintu tu memang problem sikit, tak boleh buka! then masa u cikgu zarifah keluar from bilik koko, dia kata nak pergi meeting.

then kiteorg suruh dia tolong buka kan. then dia buka kan lah. then dapat! then ambil lah buku tu. balik class, then cikgu tu cakap'pergi cari buku ke process buku' haisyyy, sabar je lah. tapi yang aku terharunya, ramai gila orang tolong aku tadi kot. kalau diorang takde, alamatnya menangis aku kot! haha. ye lah, aku nak buat apa kan.

to my bestie and friends yang tolong aku tadi, thankyousomuchh! amirah rahimi, altho aku tak rapat sangat, dia still tolong. thankyou amirah :D and all my sayang! haha. abang aku now keluar beli makanan. i am so hungrayyy man! haha. okay lah, nak out jap. tataaa~

-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr