Raining Day
Saturday, [0] Stalker

Photobucket
Hey fellas! and asalammualaikummm! harini tak dapat pergi class tambahan. hermm.. cause kawan my mom punya husband meninggal. so kena lah pergi. And baru je lepas habis kemas rumah tadi. kemas satu rumah. dengan family lah. hehe. chinese new year preparation (LAH SANGAT) lol. Tadi dah siap dah nak pergi, tetiba je dapat call apa semua. tak ada rezeki nak merasa class tambahan for the first time.

And harini sejuk sikit, sebab now tengah raining kan? habis baju jemuran tadi! tak ada petanda apa, tap tap, terus hujan. Aku and my mom apa lagi, lari macam athlete negara turun bawah tahuu. haha. And harini actually tak ada cerita yang menarik pun. cause duduk rumah je. tak ada buat apa-apa. well, macam weekend yang before this lah.

And next week balik kampung. 5 hari bulan february, nak buat kenduri arwah atuk aku. rasa macam tak percaya dia meninggal. sebab dia sakit, tapi dia sihat walafiat je. tapi nak buat macam mana kan? dah sampai waktu dia. lagipun tu kuasa Allah SWT right? kita tak boleh menghalang. Al-Fatihah untuk diaa. nasib baik ada uncle aku, dia duduk rumah opah aku, so tak ada lah opah aku rasa sunyi and lonelykan?

Oh and! ayah aku ada cakap nak belikan aku Samsung Galaxy Y! sebab bank dia ada buat macam promotion lah for pekerja dia. Emm, entah ye entah tak tu. ayah aku? emm, cakap je, buat tak. sedih tahuu. cehh. tapi ayah aku ada cakap juga, kalau UPSR 5A baru dia beli. -.- and dia suruh aku pakai Galaxy Tab tu je. sebab honestly, aku guna phone ni satu untuk msg, call tak sangat. and the important one, twitter. nak text? boleh guna galaxy tab or nama pendek dia tab je lah. tablet kan? lol.

And, tuition aku tak tahu lah. my mom belum call lagi cikgu tu. hishhh, suka buat kerja bertangguh. nanti dah penuh, aku taktahuu. And nak tahu, my mom tak ada kerjanya pergi beli novel ayat-ayat cinta untuk aku. haha. okay kena lah appreciate apa yang orang kasi right? tapi memang ye lah aku nak baca. dah lah tebal! and aku dah tengok cerita nya. then lastly, my mom yang baca. teheee. haha. emmkaylah, nak out dah ni.. before that kena lah ushar twitter jeep.kbye. Asalammualaikummm :)

-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr