Holy Crap! (3 story in 1 post)
Sunday, [2] Stalker

Photobucket
Assalamualaikum! Heyhey fellas! Holy crap? haha. tak ada kerja macam tu lah jadinya. actually, sebab besok dah nak sekolah. omaigod! malas tahap gabann ni! homework? hehe. ada yang dah settle, and the rest, buat masa perhimpunan lah. Emm no! kena ubah habbit lama ni! dah masuk standard 6 kena lah rajinkan diri. okayokay, lepas ni saya buat okay! actually, aku nak tukar panggilan 'aku' ke saya or zakirah ke apa. Or my nickname, rawr?

Cause kalau orang yang lebih tua daripada zakirah baca blog or post semua, macam tak elok lah 'aku' ni kan? tapi kalau nak guna saya? macam pelik sikit. zakirah? panjang benoo. rawr? idk! help me dude. okay sumpah tak tahuu. korang rasa? emm.. please leave you comment down here guess! sumpah tak ada ideaa ni. but maybe 'saya' lah kot. how you think? emm..

And petang ni, plan nak pergi Mines. Saja jalan jalan cari pasal :D lol. and my mom nak beli fridge magnet. Dia suka sangat kumpul benda alah tuu. lol. but saya pun suka juga act. cause dia macam comel doo :) kuhkuh.. And besok ada tuition lah pula. haiyoyoyo.and aku tak tahu lah tuition math, science, english semua tu aku ambil ke tak. cause my dad ni cakap macam keling tahuuu?

Sekejap dia kata ambil semua subject, lepas itu nanti dia cakap, class tambahan dah ada, buat apa nak ambil. then nanti dia suruh ambil. Ugh! peningnyaaa macam ini. Boring lah harini. Just duduk depan lappy, online, memang best. tapi kalau dah asyik benda sama diulang, tak ke bosannya hidup kalau macam itu saja? haiyoooo.. Nak buat homework pun tak ada mood. (Ceh, alasan je. nak buat homework pun kena ada mood ka?)

Andand, tadi ada baca tweet kak Asma, dengar macam dia ada problem dengan my brother. emm, dah tahu dah perangai my bro tu, dia malas nak layan orang. Gf dia pun. Harap dorang tak ada apa apa lah. Tapi kak Asma bersabar gila kot dengan perangai abang aku tu. kalau aku? memang tak lah ngan dia. Macam anjing dengan kucing tahuu. Abang aku tu lain macam sikit orangnya. serious ada, sensitive tu tak sangat. perangai dia pelik pelik sikit. suka sangat menyakat.

Selagi aku tak melalak, memang ye lah dia nak stop kacau kan? huh -.- tapi sometimes, dia baik. dia dengan aku mana ada rahsia. sema secret dia aku pengang okay! aku rapat dengan dua dua abang aku. Ayob and angah. tapi kakak aku tu, kitoerg tak rapat. selalu gaduh ada lah. Lagipun aku and abang abang aku lahir normal. Just kakak aku je lahir operate. so perangai dia lain dari lain. special lah sangat (Haktuihh) hihi. lagipun kakak aku ni jenis yang tak suka layan orang and tak reti pun nak layan. and dia tak suka orang redundant. means, dia tak suka ulang ulang benda.

contohnya kalau dia cakap, then kita tak dengar, so kita cakaplah 'hah? apa? tak dengar' mesti dia cakap 'tak ada apa apa lah. pekak sangat' dia jenis macam tu. tambah pula dia ni 'metalhead girl' lah sangat tu. lagilah. perangai macam jantan. sebab tu lah kiteorg tak 'ngam' sangat dengan dia. Emm, kaylah, nak out ni. Assalamualaikum. Kbye :-)

-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr