I'll see you soon.
Tuesday, [0] Stalker

Photobucket

Hey! assalammualaikum. my family keluar pergi dinner. aku je lah yang tunggal. cause letih and nak prepare barang. cehh, prepare lah sgt! just tak ikot sbb kenyang and nak on! kalau my dad aku confirm tak boleh on! hhaha. tapi barang skolah belum prepare lgi ni. so kene cepat update ni..

besok dah skola! omg! but kalau ayah aku tak tukar or buat perental lock kat mac and kat pc bilik aku insyaAllah aku boleh update hari2. tapi aku rasa aku boleh main pc 1-2 hours je. cause aku ada azam baru! nak study! subject yang lemah tu! nak repair kan dia. tapi tu cadangan. aku yang mennetukan nak ke taknak buat. insyaAllah boleh. lagipun aku rasa tak de masa pun nak main. dude, gotta lots of home works maaa! tapi taktau lah, nak kene tuition lagi! kelas tambahan, koko? haa! kan. tapi weekend boleh laa. ayah aku pun kasi weekend main. haha.

kasut skolah aku besar sikit. baju okay laa. and tadi pergi ambil jadual kat skola. guru kelas aku ustaz nik :D haha. dia sporting kot. haha. and nasib baik ada sorang ustaz ni dah tak mengajar aku. nama and apa yang dia buat tak payah tau laa. aku tak suka kutuk2 org 'ecewah kauu' haha.

and 2012 forever alone! sob..sob.. tapi maybe dpat new friend. who knoww right. and beg skola aku dah beli, ayah aku lah beli kat off dia, ada buat promotion. dia ada banyak lah discount. beg tu mahal, then dia discount lah 60-70% cmtu. then ayah aku beli laa.

tapi bag tu besar! tu bag camping! aku taknak pakai bag tu! besar laa weh! so, aku ambil je lah bag maybank. isn't funny? no right. bag tu comel apa. haha. sebb taknak waste. ye laa, bag dah ada kan? tak payah lah nak beli. emm kay lah guys! nak pi siap barang. karang ayah aku balik tgk tak buat apa2. mati aku.. bye. asalammualaikum :) happy schooling :D

-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr