My bad day
Friday, [0] Stalker

Photobucket

Haloowww peeps and salam :) ni aku nak cerita tiga hari lepas punya cerita. haritu nak update pasal bende ni, tapi lupa and tak sempat. camni, aku badan aku melecur kene air panas duua kali. pagi and malam. pagi, aku laparr. so masak lah maggi. then tah macam mana pinggan aku tu nak jatuh, aku pun stau ngok pergi guna pinggan sbb aku tak tahu mangkuk mak aku simpan kat mana. then pinggan tu nak jatuh, sbb tangan aku licin. then aku smpat tahan pinggan tu, air dia tumpah kene peha aku -,- panasssss kott! melecur peha aku. nasib baik belum letak dia punya apa nama dia, yang serbuk tu kan. then malam pula, aku pergi dinner. ayah aku teringin nak makan sup, then pergi lah. masa aku gaduh dgn abg aku yang gemuk and gedik tu. dia cubit aku ! sakitt! aku cubit dia balik, then dia pergi tolak tgn aku, time aku tak perasan waiter tu nak letak sup tu atas meja, telanggar tumpa sikit sup tu kene tangan aku! PANAS KOT SUP TU! baru masak. aku bengang betul . sakit + MALUU! then aku pandang gilaa slack je kat abg aku tu. haishhh... nasib badan :) okaylah. tu je kot. aku rasa nnt aku nak post satu lagi story. just tunggu je lah kayss. bye and salam :)

-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr