Miss them so much !
Sunday, [0] Stalker

Photobucket

Heyy peeps and assalamualaikum guys :D hey im back yaww. wut? bukan ke aku balik besok? hari isnin? ouhyeh, mmg pun actually balik esok, tapi tiba-tiba semalam ayah aku sakit pinggang. dia tak tidur malam semalam sbb sakt sangat. so, tepaksa lah balik harini, nak pergi hospital. nak check lah, hari2 weh tak pernah tak sakiit. kalau tak sakit pinggan, sakit kepala. kalau tak sakit kepala , sakit kaki, kalau tak sakit kaki, sakit badan, kalau tak sakit badan sakit dada. hari2 lah confirm ada yang sakit.

tulah, kalau tak sakit pinggang ingatkan nak pergi lumut dgn cousins and family. hurmm. nak buat mcm mana kan, tak ada rezeki nak pergi bercuti holidays ni. sumpah tak puas bali kampung, semalam balik, harini dah balik KL. dah lah dah lama tak balik kan. umm, and sumpah rindu gilaa Ada. my cousins, nama dia jasriatul adawiah, so kitaorg panggil dia ada. or asoo. hahahaha. yang dia stay rumah aku haritu.

rinduu doh dekat dia. yela, dah seminggu dia tinggal dengan kitaorg kan. hurrmm. dia funny gilaaa, baik and semua lah. miss you so much doh! daily activity kiteorg tengok movie, blogging, facebooking banyak lah. and haritu aku buatkan blog dia. pink-pink gituu. yela, favorite colour dia pink kan. hahaha. and aku dah post right yang aku buat blog dia? okaysumpahlupaa.

and aku suka gilaa dia punya ayat. dia selalu cakap 'walawehh!' , 'pigi la weh!' , 'amboihh', hahaha. rindu ayat tu. rindu suara dia, muka dia. omaigoddd! semua lah rindu. haritu birthday dia. aku tak bagi apa2 pun. haritu kiteorg bagi phone as her birthday present. gembira betul dia.

tapi dia tak boleh guna sangat pun. cause dia kan asrama, mana boleh bawak phone. tapi dia balik, boleh lah guna kan? haha. boleh text dengan dia. lagipun dia boleh buka fb kat kampung tu. just slow je lah. so boleh chatting kan. dia pun hari2 online. kat sini lagilah, 24 hours :D hahaha. and beli barang skolah besok kot. cause kan cuti besok. okaylah thatsall i guess for now. bye guys. wassalam :D

-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr