Hacker detected !
Friday, [0] Stalker

Photobucket

Holla peeps and as-salam :) well, harini mcm biasa lewww, just duduk depan my lappy then editing blog, online, twitting and everything :D hahaha. and abang aku yang first baru balik tadi. haritu dia pergi college dia naik motor. ttadi dia balik naik motor lah. Actually aku post ni , nak cerita or cakap i guess.. kalau orang yang nak post bende kat shoutbox aku, please lah letak link blog or any website, even facebook pon okay.

kalau orang yang tak letak link dia kat shoutbox aku tu, im sorry. aku tak layan. and yang tanya bukan2 tu, lagilah tak. sbb kalau orang tak letak link ni bagi aku stranger yang nak cari pasal. example as, dia tulis bukan2 , mecarut2 , kutuk2 blog kita, then dia tak letakpun link, just tulis guest or name2 yang dia hentam je.

like? daghh? bapak sakai doh. or nama yang paling sesuai sangat lah dengan mereka-mereka ni is COWARDD! jangan lah jadi pengecut doh. kau nak cakap blog aku buruk or something? just cakap. i admit, mmg pun. just letak lah link kau, cause aku nak tgk sikit, mana blog yang paling cantik in the whole world tu? and ada yang MINTAK EMAIL aku lagi tu? mmg tak lah aku nak kasi. sbb tu tadi aku tukar password. takut apa2 jadi,

and motive nak minta email? okay, even kau nak minta email aku tu, for buat bende lain, bukan nak hack kan? so then, just letak lah link website or blog ke apa doh. ni, guna link 'c-box' lah, apa lah. come on lah, tak puas hati ngan aku? just cakap lah! FACETOFACE lah kan! letak lah oink kau! aku tak faham betul manusia2 macam ni.

and kalau ada yang request tutor or something. im sorry, takde mood nak buat. and kinda busy sedikit. cause not in a mood lah doh nak buat. tak tau kenapa. well, anything happens without any reason kan? lol. and kalau siapa2 yang follow my blog. please tulis kat shoutbox aku kay, sbb kekadang aku tak perasan follower meningkat ke apa kan. cause malas nak check. so tulis je lah kat shoutbox.

no need nak tulis hopee you'll follow me back pun. kalau korang tulis 'follow here' un dah okay. dont worry aku nampak je 'follow you' aku terus follow blog korang! hahaa. emm, thatsall i guess. nak pergi cari makanan kat dapur jap. laparrr. bye. assalamualakumm.. tak jawab dosa! kalau jawab sayang ! #menda doh aku ni :D

-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr