Pissed Off -.-
Wednesday, [0] Stalker

Photobucket
Tumblr_lu46blpatq1qhswtfo1_500_large

Okay seriously post ni mmg aku nak maki2 lah. panas gilaa la sial. kau ... ishh. taktau lah nak cakap apa. kau tetiba tegur aku kat IM then terus tuduh2 aku , fitnah then mencarut2 kat aku. kau cakap aku tulis kat shoutbox kau , yang kau nak kawan ngan aku sebab kau nak hot je. weh, kau kalau kau taktahu kau jangan nak tuduh lah derr. heishh, aku pantang betul manusia mcm kau ni. dia cakap dia tuduh aku sbb ada nama aku and link blog aku. ak`alah weh, macam orang tak boleh buat lah doh. kau tak boleh nak fikir ke? at least cakap and tanya la elok2 tak boleh ke haram? ni tak, terus kima*k bagai semua. mmg aku tak panas lah weh, kalau ikut hati aku mmg aku nak maki kau gila2 kau tau? nasib baik aku sabar. mmg aku dah plan nak block kau, gi mams kau lah nak buat apa dah. tpi aku malas nak panjang kan bende ni. and fyi, aku tak batak lah doh nak kawan nagan kau and even nak jadi 'bestie' kau? come on lah weh. bejuta lagi orang kat sana tu aku boleh jadikan kawan lah weh. and next kau nak duudk sebelah aku ? dont you even think you can, jangan mimpi and harap lah weh! tolonglah. im sorry lah kalau post ni terlampau , you know semua tu. tapi aku mmg panas dgn kau lah minah. kau jangan harap lah aku nak maafkan kau macam tu je weh. although kau keluar air mata darah pun belum tentu aku nak maafkan kau. kau memang dah melampau kau tau? honestly, secara jujur lah, aku bukan suka sgt ngan kau. suka tu suka. tapi takde lah suka sangat. then sekarang kau dah buat perangai mcam ni ingat aku suka kau lgi? huh? jangan haraapppp lah weh. mmg tak lah.aku mmg salah doh nak kawan or even layan kau. besties aku sendiri pon kalau aku buat salah takde nye dia main tuduh semua tu. dia cakap elok2 je. ni kau? perasan lebih then nak tuduh2 aku, eh derr, lantak kau la weh. i dont give a sh*t about you..and one more thing, kau boleh tak jangan minta couple kat lelaki yang dah 'reserved' ? then nak buat DP kau pics dia pula ? girlfriend dia sendiri pon tak buat. tak kisah la kau kene dared dgn someone pon. at least mintak lah permission the owner of the picture. or even girlfriend dia ke. ingat dia tak sakit hati ke? kalau aku dah lama aku maki kau. next time tolong fikir dulu before you do something . tolong la wehh...



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr