Im back babe :)
Wednesday, [0] Stalker

Photobucket
259908_179690875420264_177544028968282_418133_6578069_n_large

Hello peeps and salam :) semalam tak update and tak onn. because ? internet jadi haramsss. hihi. internet rosakk. then my dad call TM, then TM ckp 22 hours baru elok balik. so semalam jadi gilaa lah taktau nak buat apa. #takdelah sampai jadi gilaa. haha. anyway, jealous gilaaaa dgn abang and kak asma //kakak ipar saya. berangan jap. dorang pergi tgk breaking dawn. sho jealousss maaaaaa! serious nak tgk. tapi hajat tak kesampaian. sbb parents selalu busy. cuti skolah ni pon tak pergi mana2 pu. balik kampung pun tak :/ sebab my mom selalu ada class every week ! kene buat assignment lah and blah..blah...blah. bak kata mama:- tu lah next time jgn umur tua2 baru nak belajar, kan susah. haha. umm, btw, bank my mom ada buat kem motivation tau. sepatutnya harga dia rm190 tapi bank bayar half so rm50 je. 3 har 2 malam maaa. kat gombak. my mom dah daftar for 2 orang aku and kakak. kem ni umur 9-16 tahun je. sumpah tak sabarrrrr gilaaaaa. baik pergi kem dari duduk rumah. 2 dec till 5 dec. isnin kiteorg gerak. okaylah, time for kemas rumahh maa. bubyeee :>

-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr