Carnival carnival carnival im coming :)
Saturday, [0] Stalker


Photobucket


Hey dear blog , besok kot carnival tu! serious tak sabar gilaaa ! and , as you know aku kena jaga stall makanan kan ? so kene pergi pukul 10 am.
taktahu lah siapa yang nak hantar, ayah hantar mama pergi class , abang aku yang baru dapat licence P tu pon tak sure boleh hantar ke tak . Tapi ayah aku macam tak bagi sangat dia bawak , sebab belum professional lagi kan. tapi sebenarnya ayah aku kasi je , tapi esok ayah aku bawak abang aku tu sekali pergi hantar mama. sebab nak latih dia bawak kereta and bla3 , tapi ayah aku hantar pukul 9 lah lepas hantar mama aku tu. boleh je , sebab memang aku start pukul 10 kan ? tapi cuma kakak aku dia nak pergi pukul 8 , kawan dia lain semua pergi pukul 8 cause ada pencapaian hadiah tu, and tak tahu la lagi. umm, besok tak sabar nak snapping picca :D hahaha. and besok aku tak tahu lah nak pakai baju apa doh xD tapi aku sure nya LA KOT colour chocolate and ma shawl pun colour chocolate juga :) and nak tanya member2 aku la dorang pergi pukul berapa. hehe. and tu je la kot. besok i sharing2 ma pics okay. haha. //over je lebih doh. bye , chaiyok :)

-Lots of love,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr