Carnival at jeps 13and14
Friday, [0] Stalker


Photobucket


Hello you :D hari ahad and isnin ni ada carnival kat sekolah ktoerg , sumpah aku rasa meriah gila , smpai tampal poster lagi kat jalan nak pergi skolah aku tu , so korang datang la eh ? pukul 10 pagi smpai 10 malam tak silap aku. and aku kene jaga stall makanan. untunglah kan :P boleh makan :I haha. and ada tarian la bagai semua. best aku rasa , and my favorite rumah hantu :) ahaha. and tadi aku gaduh ngan aisyah , sbb ? *ada lah , mindyourownbussines , leklek , gurau. and skarang dah berbaik yaww . and dorang yang tolong cikgu dapat masuk free , and aku pelik , dorang semua masa carnival tu yg tolong cikgu semua kene pakai baju koko , kitoerg boleh pakai baju apa2 je :P bestt . and sekarang dah berbaik dah ngan aisyah my sayang tu.kitoerg kan besties FOREVER , gaduh2 pon sekejap je . tapi aisyah gedik :P taknak kawan kamu dah, hahaha.. aisyah , sorry kay kalau aku sakit kan hati kau *tapikauygstartdulukay* hahaha. iloveyoufreakingdoubletripleexteremedamnmuch! sumpah tadi boring gila kot kat skolah , tapi bets lah. main kejar2 bagai. perghh , penat bhaii. dah la kene simbah air dgn 'dia' haha. 'dia' tu secret lah, yg penting org yang aku sayang gilaaa :) haha. tapi simbah tak basah sgt ah.. semalam rugi gila kot aku tak dtg, dorang main simbah2 air, smpai basah kuyup, haha. best betul aku dgr haha. okay la, nak makan lah , laparr :I bye , cheers all ~


-Lots of love,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr