Buat penat aku je -.-
Sunday, [0] Stalker

Photobucket


Heyy peeps and assalammualaikum :D okay, semalam aku pergi dinner, bawak lah phone aku skali. tapi phone tu dah habis battery. then aku biar lah phone tu dlm handbag aku. just bawak je lah handbag aku tu. then masa nak balik tu, aku tak hirau langsung lah pasal phone aku tu. ye la, mesti confirm ada dalam bag aku tu. then malam tu aku dah janji dgn orang yang aku nak text dia kol 11 30, then aku pergi lah bawah nak ambil phone aku tu dalam handbag tu. then tak adaa . aku chill lgi masa tu sbb maybe ada dalam kereta. then aku pon tidur je lah malam tu. aku text org yang aku promise nak text tu guna phone kakak aku, dia kasi aku guna. then harini, aku check phone tu dlm kereta naza rondo aku. then tak ada tau! aku dah cuakkkkkkkk gilaa, takut aku teringgal kat restaurant yang aku makan semalam tu tau. then aku cari ah kat bilik aku, bilik mak aku, ruangtamu bawah semua. dalam bag2 . takde. then aku cari lagi sekali dalam kereta naza rondo tu. then baru aku teringat semalam aku pergi dinner tu aku NAIK KERETA AKU YANG LAGI SATU TU ! aku naik kareta savvy. then aku cari dalam kereta savvy tu ada. pergh! besyukur gila. and in the same time bengang juga lah dgn otak aku yang pelupa ni . penat2 je aku cari. aku lupa weh ! aku ingat aku pergi dinner semalam guna kereta rondo tu.then yang aku masuk dalam lah balik dalam rumah. pergi dapur makan. then ayah aku tanya 'dah jumpa handphone ?' aku ckp lah 'dah, tadi tersalah kereta . baby pergi cari dlm kereta rondo' then kakak aku pula ckp 'tu lah yang aku pelik. asal kau pergi cari dlam kereta rondo, semalam kan kita naik kereta savvy' bengang doh aku dgn kakak aku . then aku ckp 'laaa, kau dah tau asal kau tak ckp yang semalam kita naik kereta savvy bodoohh? then dia jawab, 'mana lah aku tau. aku malas nak bagitau kau' hissshhh.. sabojelahh~ pelik2 je hidup ni doh! hihi. okaylah. bubye d:

-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr