Susah ke nak lupakan first love ?
Sunday, [0] Stalker


Hello guys , sorry lama tak update.. maklumlah , besok nak periksa weh ! so kena la struggle . mmm , and on pon takboleh lama lama .. and , aku harap dapat score final exam ni .. korang , doakan aku score okay ! harap sangat aku boleh buat . emm , nak release tension jap sebab tu lah update blog jap , emm .. and aku nak nampak tak topic harini apa ? 'susah ke nak lupa kan first love ?' bagi aku senang je , tapi kalau boyfriend kita , baik sangat ! and break pon sebab masalah family or something , memang susah lah kan .. tapi kalau boyfriend kita , perangai macam haramsss , senang sangat weh! and I did it , senang kan ? and nak share something ni , umm .. tapi dekat post lain , nanti preview okay ? chaw (x ouh wait , my borther ada buat business sikit , sebab dia kan tengah cuti sem , so nak promote la sikit , dia jual jersey Epl , La Liga .. so , nak tahu lebih ? pergi kat blog dia , just click here :D



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr