Pancingkunalen !
Wednesday, [0] Stalker




heyyy yaw there !! ni ada hot news nih ! tadi kat sekolah , kiteorg plan kena kan alhaan .. kitoerg da plan dgn amir yg suruh dia mintak couple dkt aku . kitorang plan nak buat alhaan jealous , nak tgk reaction muka dia , then masa rehat ... sampai la surat 'secret admirer' cehh . then surat tu bukan dia tulis pon , tasya yg tulis .. then baca2 , alhaan muka dia mcm tak puas hati , tapi cover bro ! then masa rehat dia moody je .. then masa nak habis rehat belum bunyi loceng lagi , aku 'accept' eiuuww :/ (plan je okay) dont misunderstanding kay !! then dia muka dia merah weh ! then masa tepat2 bunyi loceng , kitorg jerit sama 'pancingkunalen!!' ya allah ., menangis perempuan tu ! i meant , si buncit la .. hahahahha ! yang aku bengang nye , dia pegi baling air chrysanthemum yg penuh lagi tu kat aku , kalau kena badan takpe , ni kepala hotak !! benjol ! hahahaha .. then basah tdung aku dia peluk , kene teardrops tuh ! lol .. kay la , si buns nak tulis:-

Alhaan ~ Mmg patut la tudung kau basah ! saja je kan nak plan ?! bengang aku ! tapi dgn dia ni bengang sikit je . dgn Tasya ni yg bengang gila nak mati sbb dia yg plan . pastu amir pun dah tahu , bukan nak ckp . ishhhhh . mesti malu gila kalau amir tahu aku nangis . godd . lepas ni , tak nak percaya dkt diorang lagi ! SERIK !
hello mello , aku da bagitau dia dah ! lupa ke ? HA HA HA ! you're dead ! huhuh ! ta percaya sudah , kalau amir minta couple ngan kau , dia bagitau kitoerg , and kitoerg bgitau kau , JANGAN PERCAYA TAUUUU ! TAKYAH COUPLE :ppp
alhaan : KAY KAY ! YG TU AKU PERCAYA ' SIKIT ' HEHHEHEHEHEHE (: ALOOO , NAK C DGN DIA ((((:



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr