Kene marah :(
Tuesday, [0] Stalker


Photobucket

Hello , semalam aku kene marah dgn ayah aku .. cani , ayh aku delete user kitoerg katmac , sbb takut kitoerg main rosak lah apa lah , and bla3 . then mak aku login facebook dia , aku usha la password dia , then aku try password user mak aku kat dlm mac tu , guna pass fb dia kan , aku try2 boleh ! so hari2 lah aku main . then semalam aku on lah , tgk movie , lama gila la gak ! then malam tu ayah aku on mac tu , dia blue screen , hang , takboleh on , ye la , semua salah mesti 'menuding jari' kat aku , semua weh , although bende tu aku tak buat .. then ayah aku marah2 ..ayah aku kan panas baran , then aku cko la aku tak buat apa2 pon , then aku suruh ayah aku on , off balik .. then ayah aku ckp , ni last , aku on off , kalau tak boleh juga , mmg terbang pc ni .. then masa tgh loading nak on tu , aku da bedebar gila , bedoa harap boleh on , tgk2 , da boleh on , aku lega la sikit .. then aku pon touching .. aku masuk pergi , hempas pintu .. then abg aku ckp ayah aku panggil .otw nak pergi bilik ayh aku tu , aku nmpak ayah aku buka 'history' aku dah agak dah kantoi aku guna iser mak aku .. then aku masuk bilik ayah aku , muka nak makan kaki kan .. then ayah aku tanya ,

Tadi on pc ni , guna user sapa
aku masa tu tgh emo , so apa nak jadi jadi lah , aku ckp lah , user mama , then ayah aku ckp ,


ouh pandai eh .. tau je password orang aku delete user korang sbb taknak korang main , da rosak nnt baru puas hati korang .cana boleh tau password mama ?
then aku jawab , pass fb mama .

then ayah aku kata 'kau sini' , aku dah agak , ayah aku kalau marah mesti sruh aku datang kat dia dekat2 then peluk ke cium ke , mmg selalu cmtu , then seperti 'jangkaan' aku , ayah aku suruh aku duduk atas riba dia , then dia ckp , kenapa tak guna pc bilik baby , aku ckp lah , rosak , tak boleh nak edit , update blog ... then korang tau ayah aku ckp apa ?


okay la , ayah bagi chance , nak edit blog punya pasal..
perli doh! then aku fikir , mesti ayh aku kasi chance ye la , da nak abis skola da kan .. so boleh la on the whole day , takde la the whole day , kene kemas rumah juga kan.. so thats it . happy ending :D hahaha , tu je la kot yang aku nak sharing .. ye la , SHARING IS A PART OF CARING :D




Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr