Friday friday friday :D
Wednesday, [0] Stalker


Photobucket

Holloh People :D Friday ? so what if it's friday ? ishh , ni la yang nak sharing kat you allS ni .. SHARING IS A PART OF CARING :D hari jumaat ni abang and ayah aku nak pergi padang besr , kedah .. kan abg aku buat business jersey , so nak beli la jersey kat sana , murah :D tapi quality dia terbaik kot .. and aku ikot :D nak beli baju and seluar sikit kat sana . hee :D harga standart baju kat sana rm25 , tapi quality kain dia not bad . and , kakak sedara aku ada kat bawah .. datang dari jauh woo :D tadi teman mama beli domino's je . maleh nak masak . okayloh , /loh pun boleh\ tu je kot cerita I nak share dgn korang . bye , lovecha ~



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr