Hurmm :/
Thursday, [0] Stalker


Photobucket



Hello , lagi empat hari lagi hari jada my mama :D aku da tempah bende untuk dia , tapi belum dpt lgi . bengang je doh . btw , ayah aku kata taktau lagi bila nak pergi kedah tu .. ayah aku ckp nak pergi esok , dia nak ambil cuti esok .. taktahu la jadi ke tak .. aku , ayah , ayob and kawan ayob je yg pergi .. kakak , mama and angah tak .. tah la , taktau lah camne , tak confirm lagi dorang pergi ke tak :/ tapi kakak mmg malas nak pergi , dia nak exam kan , so kene study , mama lak byk assignment kene buat .angah nak spm , so kene study .. tah la ! nnt aku tanya my dad , nnt aku updte kat korang kay ? kbye , cheers (:



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr