Nonsense doh kau minah !
Tuesday, [0] Stalker


Photobucket

Helloooo there world ! harini dtg skolah lambat doh ! cause pagi2 aku da awal da , atuk tkn loceng aku bukak la gate , pintu semua . then dia ckp dia tak dpt hantar , tayar kereta dua2 bocor , aku punya la bersemangat nak skola , aku paksa gak ayh aku hantar , last2 ayah aku hntar .. walaupun dia kerja jauh kat kl , tpi sekali sekala apa masalah nya kan ? so , ayh aku mmg lmbat .. sbb perut dia pagi2 slalu meragam .. then keluar pon agak lambat . umairah jiran aku tumpang gak aku .. then pegi la , jam pula .. biasa la kuar lambat mesti jalan jam kan , byk org nka gi keje , pusing2 nak cari jalan shortcut , tpi ayh aku lupa !! last2 ikot jalan biasa , jalan lalu kat Jess tu .. then smpai skola lebih kurang pukul pukul 7:33 camtu ah , patut nye harini masuk 7:10, then si UMAIRAH ni pulak , prangai mmg macam haram , dia ckp kau la ni lambat, tgk kita da dtg lambat .. then aku ckp ah 'relax ah , ramai lgi org kan yg baru dtg' then dia ckp mmg ah , tpi malu doh .. ak alah , kau minah syukur je ah parents aku da hantar kau ! kau tak yh nak kecoh sgt ah siot ! eiii , ikot hati aku nak je sound minah ni , tpi malas je nak hilangkan mood semangat nak gi skola aku ! minah ni mmg kerek sikit ! belagak ya amat .. and dia penah ckp ngan aku , dia KETURUNAN RASUL ? kalau korang , korang pecaya ? wallahualam la kan.. then masa game malaysia lawn singapore , bola .. dia ckp dia pegi auw , haritu my mom tumpang atuk smpai komuter tu , sbb ayh aku tak sihat so tak boleh nak hantar .. then dia ckp la ngan mak aku'eh saya pegi , duduk dpn skali' la apa la .. kteorg pon pecaya lah .. then masa time balik , masuk kereta , atuk ckp 'ada org tu ckp dia pegi , rupanya tak pergi pon tgk bola' aku ckp la sapa ? umairah lah , then si minah tu ckp 'haniff bagitau eh tok?' then atuk ckp a`ah .. then kau tau dia pegi ckp apa ? 'hannif tu mmg jealous ' jealous ? jealous kepala nenek kau doh ! kau menipu abang kau jealous ? then tuka topic la pula dia ckp haniff hilang kat stadium , then dia ckp abang dia tu mmg degil apa l , da malu tu nak cover dgn nonsense story pula , tlong ah doh ! meluat kot aku ! aku tau la kau tu kaya , tapi tak yah la nak show off sgt doh ! skali allah tarik balik kekayaan kau tu , apa tak dpt weh ! besyukur je la doh ! then dia kan ada kereta ESTIMA dia tu .. dia ckp , kereta paling bagus di DUNIA ? tahell man ? sakai sial kau minah !



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr