This Is My First And My Last Time !
Tuesday, [0] Stalker

Photobucket

Hye there world ! nk tau satu cita !? yahh right , td aku sakit perut , maybe period pain .. and aimi lak pening kepala , so dia call parents dia and dorang amek dia kol 12 , and time science aku melalak dlm class , *menangis diam2 je la* so , aisyah teman aku cari cikgu zainah, semua tempat kteorg cari , bilik guru , bilik peperiksaan , block dajah 6 , 5 and 4 , semua la , lastlast , jumpe kt 5c1 , lebih kurang 10 langkah from kelas aku . And aku ngan aisyah cita la ape masalah aku , then, cikgu suro aku rehat kat bilik kesihatan , and yg aku terharu , all my besties , dtg melawat aku , yahh , mereka sungguh caring :D ILOVEUALL !and , dorang pon merepek repek kt situ .. gelak2 cm org gilaaaaaaaaaaaaaaa ! lompat2 cm katak , and aku ckp la ngan aisyah aku sakit perut da ni , nk kne cari cikgu lagi , aku pitam kang , and bak kata aisyah 'cerve you right' i mean serve you right , dia kn pelat .. lol ... k la , aku nk buat homework , ouh well , i kn rajin bro .. lol . kang SI U*TA tu memekak lak en ..



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr