I'm Backkkk !
Monday, [0] Stalker

Photobucket

Heyyy , bru balik from kampung kol 2 td , then singgah kedai jap beli rice cooker , alang2 .. rice cooker kt umah da rosak, susah nk masak nasi .. hari first balik kampung , ptt nye nk balik hari jumaat malam , tp x jadi , cause ayh pening2 sikit.. and abg sedara dtg , then besok baru betolak .. sampai batu gajah , duduk2 jap .. then opah nk beli rak for letak gula , garam sume tuh ..then ayh gi la kedai perabut .. beli la ,lepas beli singgah beli laksa .then balik balik rumah batu gajah , x sempat mkn laksa pegi rumah abg sedara aku tu hantar dia ,then mkn laksa kt situ .. then pegi tapah road .. dlm pukol 7 setengah malam .. then besok nya nk balik KL .. tgk2 kete ayh rosak .. xbole start .. then mase tu nk anta kakak sedara pegi asrama dia , kt teluk intan .. agak jauh la , tp ayh kasi pegi .. then aku , akak , lala , iman and kakak sedara aku tu pegi lahh . smpai je asrama dia .. tolong angkat barang2 dia , smbil tu tgk2 asrama dia . 1 bilik ada 18 org . klu kau tgk rak kasut dorang , serious byk gilaaa .. and then gi tgk locker dia .. belambak barang dlm tu .. then ktorg gi curi dia punye gula2 , lol .. then kitoerg balek .. sedih gilaaa ! muka dia pon mcm nk menangis jeaaa .. then mase otw nk balik , gi singgah kedai buah , beli buah manggis . then mkn dlm kete , melekit gilaaa kereta and tgn .. sbelum nk pegi hanta kakak sedara aku tdi , atok ade singgah workshop .. aku janji ngan dia pukol 2 atok dtg , then suro dia ikot balik rumah , nk repair kete ayh kn . then pegi2 , tgk kedai tu da tutp . aku rase maybe sbb haritu hari ahad kot . kn kedai tutup awal sikit .. then akk call ayh , ayh ckp kete xle elok , and ayh ckp balik esok . then balik esok lah , malam tu solat terawih , perempuan sume tinggal rumah , aku ngan kakak aku xle semayang .. cuti ... then masa org laki da balik , ayh , mama gi beli KFC , kitorg da lapa . then besoknya , ayh gune kete atok , nk cari mechanic .. then mase pegi tu , KERETA ATOK PULAK ROSAKKKK ! cubaann betol . then atok gi amek ayh naik moto . balik2 , test la start kete tu , tgk2 bole start . semalam da bejuta kali test tp xle , haiiii , then pegi anta kete atok gi workshop . then ayh balik , teros pack2 bag , masuk dlm kete .. then betolakkkk .. smpai dlm kol 2 tdi .. then , sbb tu la aku xgi skola harini ....



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr