Living my new life
Thursday, [0] Stalker



Hey Assalammualaikum guys. Aw i miss you guys so much. Im back. Lol. okay tak tahu nak buat apa, baru bangun actually. So macam rindu gila dekat blog, update lah kejap kan. hahaha. Okay i love my new life. I mean as a secondary student. It is great. Sekolah petang not bad actually. hahaha pagi boleh bangun lambat. lol.

And aku ada class french rabu and khamis. See lagu dekat my blog lagu french kauu. Hahaha susah sikit lah nak belajar sebab baru kan. Maybe dah lama lama nanti okay lah kot. And madame (cikgu nisha) sumpah awesome and gorgeous.

And aku demam sebenarnya ni. Tapi paksa diri untuk update. haha. Dah telan panadol 2 biji tadi. Semalam ya allah ya tuhan ku hujan lebat gila time balik. Memang aku rasa semua orang basah lenjun kot. Ye lah nak keluar sekolah bukan ada bumbung. Aku ni lagi teruk. 

Kena redah hujan sampai dekat bustop 7E tu. Aku kan ikut gate belakang yang tangga turun bukit. Aku memang tunggu dekat bustop 7E tu. Aisyah pulak tunggu van dia dekat masjid depan bustop tu, so dekat je lah. Jalan balik hari hari memang dengan dia.

Then nasib baik dia teman pergi bustop. Tapi van dia sampai awal. So tinggal lah aku seorang dekat bustop tu. Gentle menyirap. Sejuk gilaaaaaaaaaaa. Baju semua basah lenjun, kasut, buku, bag, pencil box, stocking, semuaaa lah basah. Mana tak demam lah kan.

Pukul 640 keluar sekolah. Then jalan sampai nak pergi bust stop tu lebih kurang 15 minutes juga lah. Dia jauh juga lah dari sekolah. Tapi tak ada lah JAUH sangat. Yang lama u cause banyak kereta susah cross semua. Dengan hujan lebat lagi. And pergi masjid tu dulu cause aisyah nak letak bag dia dulu.

Then pukul 7.00 dah duduk lah dekat  bustop tu. pukul 710 aisyah dah balik. Then pukul 725 baru atuk tu sampai. Memang tak meyirap lah pula kan aku tunggu dekat situ. Tapi tak boleh salahkan atuk tu juga. Ye lah hujan lebat semua mesti jam kan. Hmm. And buku buku aku semua belum kering lagi. Dengan demam ni hah lagi.

Hmm, tak tau lah pergi sekolah ke tak. Tadi call mama, mama cakap kalau tak larat tak payah pergi. Tapi tak nak ponteng sekolah lagi. Hmm, Oh and semalam aku ada buat presentation science tau. Alhamdulillah semua okay. Seriously im so proud of myself.

Actually aku ni orang yang malu nak cakap depan orang or public tau. Cause idk malu lah. Tapi semalam aku dah cakap dengan diri aku sendiri lah kan aku nak present nak daat band 6 juga. Ala tapi present dengan classmates je.

Aku dengan budak budak tu bukan malu sangat. Diorang tu sporting tak ada lah nak malu sangat. Cuma nervous sikit lah. Hopefully dapatlah band 6, lulus. Okay lah aku tak larat nak type lagi. Pening kepala. Harini nak rest je. Bye uolls. Assalammualaikum <3



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr