I AM SO EXCITED!
Wednesday, [0] Stalker

Photobucket
Hey Assalammualaikum ppl! O-MY-GOD. Im soo excited for this friday. Im going to Bandung! Okay actually yang tak sabarnya nak pergi Bandung sebab nak shopping! Ayah cakap ada sales besarr dekat situ sebab new year kan. Omaigod sumpah tak sabar gilaaaaa nak pergi. Lusaaaa jeee.

Oh and pergi 4 hari 3 malam je. Tapi okaylah tu. First pergi Jakarta dulu, then baru pergi Bandung. And makan diaaaaaa. NASI PADANG! Ayah cakap dulu dia pergi makanan dia memang terbaikk ahh. Oh my god. Mari mengobeskan badan! Menternak lemak. Hahahhaaha. Okay merepek.

Ayah cakap barang barang as baju, kasut, seluar semua dekat situ ada yang tak ada brand. Tapi quality dia bagus. Kasut yang ayah beli dekat bandung masa umur aku 4-5 tahun tak rosak rosak lagii. Material dia bagus lah. And harga dia lebih kurang Malaysia je, tapi murah sikit lah.

Serious, aku memang nak shopping sakan. Tu pun ayah bagi 1 juta je. Rupiahh okay. Hahahaha. Tapi tak ada lah sakan mana. Lol. Just nak beli baju about 4 pasang macam tu. Seluar jeans 2. Kasut kalau mura lah nak beli 2. Alaaa hadiah upsr kan ayah? hahahaha. Tengoklah kalau murah boleh beli banyak.

Tapi ayah cakap orang dekat situ suka menipu. Means macam pelancong dia letak harga mahal mahal, padahal benda tu murah je. Then dia macam paksa paksa kita beli. Then dekat situ like ramai orang jahat mama cakap. BUT WHOO CARES. hahahahha yang penting aku nak shopping. cehh.

Oh and tadi aisyah pergi Smk jalan 3, dia dah tengok aku class mana. Aku class 1 budiman. Tapi tak sama class dengan diaaaaa. class aku, selang class lagi satu, baru class dia. Tapi dia tak sempat nak check siapa classmates aku. Dia class 1 cekal. Hahaha okay lah ive to go. Bye. Assalammualaikum. I Love yall.



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr