I'm the very back!
Sunday, [0] Stalker

Photobucket
Hellooooo worlddddd! OMG, i miss you guys so freakn' much! seriously, lamaaaaa gilaaa tak update blog dooo. Tak ada idea and malas tahap gaban nak type. Well, kita study ahh! lol. And update ni pun ada orang paksa. Lol, sorry ah kalau post ini merepek sangat. Nak sangat aku update en? nahh ambil! haha.

Emm, actually my family ada kat rumah ini. My opah, aunty and cousin cousin yang merepek and gilaaa. And sekarang kiteorang obsessed dengan skype. Well, now act tengah skype dengan Maryam. Dia leww yang suruh update. Aku tak tahu lah doh nak type apa lagi, semua cerita merepek and tak attractive punzzz.

Oh and, bulan April, eh sekarang ni bulan April lah kan? Emm, 28 haribulan nanti pergi KK. With ma family. Sumpah excited gilaaaaa. Well, nak shopping sampai muntah kat sana. Tapi 4 hari je. So sekejap looo. Tak apa lah, at least pergi lah 'cuti-cuti Malaysia' before UPSR. Emm, kaylah, serious tak ada idea dah. Kbye :)



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr