Yeah. I'm Fasting
Monday, [0] Stalker

Photobucket
Heyhey! Assalammulaikum world! Well yeah, harini i puasa. hoho. Puasa ganti mehh! lagi 9 hari. Wuh! banyak uh! And serious tak rasa apa apa. Rasa macam tak puasa je. Tak lapar and tak haus pun. Just a little bit, maybe. Serious bosan gila kat rumah ALONE ni. Abang aku merayap ke mana tah!

And why aku puasa harini? cause semalam, kat surau taman perumahan aku, ada buat macam sambutan maulidur rasul lah. Ada ceramah and makan makan lah. Then kan orang perempuan lah kan yang sediakan makanan. Kitoerang masam sup lembu. pergh! memang terbaik. Eh 'kiteorang' pula. macam aku masak je.

Aku just potong potong roti and susun roti masuk dalam dulanglah. Nak jadikan cerita, aku potong, then makan. Potong, makan, potong,makan. Haha. melantak je kereejaanya! haha. Sebab tu lah aku nak puasa harini. Cause semalam memang terbuntat perut aku. Kekenyangan!

And tadi kat sekolah, memang aku banyak gelak ah! Maryam, Farah.. My classmate lah! time aku tak puasa tak banyak sangat gelak, time puasa lah pula over! haha. And tadi best gilaa. Time last subject, pukul 12:30, standard 6, nak dikatakan semua tak ada cikgu dalam class. Cause cikgu ada meeting ke apa entah.

Then masa tu aku 'merayau' lah sekejap. Lama oh tak round satu sekolah! haha. cause dah masuk standard 6 ni macam aku nak more focus for study. And cikgunya pun garang garang. Lambat masuk kena tampoo, itu ini. Tu lambat masuk, kalau ponteng? emm, lu fikir lah sendiri. Susah nak explain. Faham faham kan je lah. haha.

Sambung cerita! Aku pergi class Aimi, 6c10. Then dia cakap Huzmaira nak pindah! Aku serious nak nangis, tapi aku cover ah! brutal sikit! haha. Aku buat buat selamba lah. Aku cakap bila? dia cakap 14 /2. aku pun WHATT? besok lah! Then dia cakap A'ah. Aku pun serious nak percaya! Bukan tak percaya, tak boleh terima!

Then aku pergi class aku jap, cause im the assistant bro! lol. Then masa aku pergi class Aimi, Huz, Aisyah yang nak menangis dah aku tengok follow. then lepas aku tengok class through the window, aku tanya lah Huz lagi, betul ke weh? kau ngada ngada eh? 'nada' suara macam nak menangis lah. Then yknow what? Aimi cakap, 'pancingkunalen' means kitaorang kena tipu lah!

Then at the same time Anis, pengawas kat class aku suruh jaga class. Then aku cakap kejap je! aku nak lempang huz jap! diorang dah lari, then memang aku kejar, aku dapat huz aku lempang badan dia lah. takkan lempang muka kan, tak pasal pasal kena saman, masuk court. lol. Emm, kaylah, nak tidur oh! ngantukss. Kboii. Assalammualaikum sweetie <3

ZakirahZainalAdnan



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr