Public Speaking?
Wednesday, [0] Stalker

Photobucket
Assalamualaikum! Heyheyhoy! semalam ingat nak update. Then masa pukul 3 petang uh, asyik tweet and tweet, then lupa lah nak update. Last last ngantuk, then terus tidur. Bangun bangun pukul 5:30. haiyoo. tak sempat nak solat zuhur and update blog. Apa laaa nak jadi. lol.

And you know what!? aku masuk public speaking. ughh. kena hafal about 6 paragraph. Aku baru hafal 2 setengah. lol. My speech is about the importance of water. Cikgu nak dengar hari khamis next week. Malu oh! kena berdiri atas stage infront of EVERYBODY! oh damnit! Tak apa, kuatkan semangat ya. Zakirah Zainal Adnan sure you can do it!

And harini sepatutnya stay, tapi tahu tahu je lah my dad. Macam kasi je lah stay. Nanti aku merayau rayau lah. And besok ada olahraga, hope my dad kasi pergi! amin! And harini tak ada hotnews sangat. lol. Besok Maryam tak datang sampai jumaat. Cause dia balik kampung. Mesti boring gilaaa oh dia tak ada! hurmm.

And cikgu nak tukar monitor class kiteorang. I meant, ketua kelas. Cause monitor kiteorang, hmppp.. hampeh. Tak boleh harap kot. Bukan jaga class. Biar je class jadi pasar ikan. And Maryam cakap biar aku jadi monitor dia assistant. Cause sekarang kan aku assistant. Dia suruh aku jadi monitor pula? memang ye ah. nanti kena bagi salam kat cikgu, malu oh!

Lagipun cikgu cakap tak boleh, monitor kena lelaki. well, ustaz cakap pemimpin kena lelaki. ugghh! And serious lapar gila oh sekarang. Abang aku belum beli lunch. Tidur je kerja nya! mana tak nya semalam balik pukul 7.00 pagi. Aku pergi sekolah baru balik. Dia tidur rumah kawan and pergi KL.

Mentang mentanglah baru dapat first salary. Bukan nak belanja McD ke apa ke. hmm, haramzz. And tak ada idea lah nak type. Tangan pun dah lengung. Tak stop pun dari first paragraph till this paragraph . wuhh! Emm, malam ni ada tuition! oh tidak! emm kay lah, nak out dulu. Kbye!

Zakirah



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr