I'll Be Okay, Just Not Today
Thursday, [1] Stalker

Photobucket
Assalammualaikum guys! HEYHEYHEYFELLAS! teheee.. Well, harini balik lambat uh! kan aku balik dengan atuk tu, dengan my neighbor lah. Adik dia pula buat hal. Dia tak nak pergi sekolah. Budak darjah 2 lah katakan. urghhh! Dengan alasan, cikgu yang ajar dia garang. ishh! sabar saja lah dengan budak tu. Rasa nak cepuk je, nasib baik anak orang. Kalau dia adik aku, dah lama aku tampoo je mukanya.

And pukul 4:30 petang ada pemilihan bola baling. AKU NAK SANGAT SANGAT SANGAT masuk! tapi apakan daya.... Ayah aku tak kasi. Sebab dia cakap nanti penat lah, cause malam ni aku ada tuition, and dia cakap kena focus my study. hemm..

Tapi ada betul juga apa yang my dad cakap tu. Tapi ni lah last year nak kumpul sijil! my sijil baru ada 4! medal je banyak. hurghh! dear ayah, please let me join the game! i really wantit! please please please! I will focus my study. im promise! the game isn't make me lost my study okay! i guess so, insyaALLAH! but there's no way he read this thing. emm..

Actually, aku tengah whatsapp dengan my dadd. benda tah dia cakap. Dia still tak kasi lah. hishh! sedihnya hidup! serious nak menangis oh! btw.. aku ada buat screen shot conversation aku and my dad.. okay sempat lagi dia buat lawak. and dia kinda serious. so nampaknya tak dapet lah eden nak powi latehan bola baling D:

Tengok tuu! haishh.. tak apa lah. Tak ada rezeki. lagipun kalau difikirkan balik ada betul juga apa yang ayah aku cakap. And for my own good lah kann. And actually im home alone now. Abang aku tah mana dia merayap! and lupa nak cakap yang abang aku tu dah tak kerja. kena berhenti! padan muka kau gemuk! cause kawan dia gaduh dengan pekerja kat situ lah, then boss dia berhentikan diorang sebab ada orang yang kerja full time ambil alih tempat diorang lah.

Eh ya allah! dah nak masuk asar dah ni. Nak out kejap. nak solat zuhur! masyaallah! sumpah lupa. tu lah leka main blog. ushush! korang dah solat? belum? pergi lah! solatlah kamu sebelum kamu DISOLATKAN! ewah ewah! kaykay bye! Assalammualaikum! bubye fellas!

-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr