The Embarrassing Thing That I'll Never Forget The Rest Of My Life!
Saturday, [0] Stalker

Photobucket
Assalammualaikum and Heyhey fellas! Post before ni, i've told you that i wanted to share a story about the history that i'll never forget and blah blah blah right? Alright, cerita dia macam ni.. Masa hari khamis, aku kan tuition. My mom cakap haritu ada tuition. Then siap siap and siap, pergi lah tuition tu my dad hantar. Tapi lambat sikit, cause my dad balik kerja lambat and then nak solat maghrib semua.

Then, tution tu ada banyaklah bilik, for spm, pmr and upsr. Haritu aku tuition science,Then class for upsr selalu tukar tau, sometime dekat situ then kat sini pula. Then masa tu aku tak tahu upsr punya class kat mana. Aku tanya lah owner tuition tu, dia kata oh kat hujung sekali, sambil tu dia tunjuklah guna jari dia arah mana. Then aku cakap oh thanks. Then dia bagi aku kertas photostat. Tuition tu style dia megajar, dia bukan bagi buku.

Dia bagi worksheet lah for kita buat. Then aku ambil lah kertas kertas tu semua. Aku first tak tahu tau kertas apa tu, sebab malas nak tengok. Nak cepat time tu! sebab aku dah lambat dah! Then aku masuk aku tengok cikgu Puziah ada dalam class tu! cikgu tu cikgu Bm aku kat sekolah. Aku pelik lah, dia ajar bm asal ada kat dalam class?

Then aku bagi lah kertas tu, but before aku bagi, aku tengok lah sekejap soalan dalam kertas tu. Soalan bahasa melayu! aku biar je lah. Then aku duduk lah tempat. Then, kawan aku dia duduk belakang aku, dia cakap, "Eh, kau bukan tak ambil bm ke?'' then aku jawab lah ''memang lah.'' Then dia cakap, ''Sekarang ni tuition BM lah!'' aku cakap ''what? oh ye er? harini patutnya aku science... doh!''

Then masa tu cikgu perasan yang kiteorang macam ada masalah. Then cikgu cakap 'kenapa tu?' then aku jawablah, "patutnya harini saya science'' then cikgu tu cakap ''tak apalah, dah datang kan, belajar je lah sama." Then semua orang kat situ gelak. I was like? Isn't funny? what so funny? ugh! malu kot! Tapi,aku diam je lah. Belajar sama. Tapi aku tak ada mood! cause aku ada banyak homework, cikgu tu punya homework lah. and taktahu lah.

Then aku senyao whatsapp ayah aku cakap yang salah hari semua, then aku suruh dia ambil.
7 mins after, dia text dia cakap dah sampai, aku cakap seriously? dia jawab yeah! Then aku kemas barang, aku bangun then pergi kat cikgu, aku cakap " Cikgu ayah saya dah sampai kat bawah'' Then cikgu cakap "Ah, pergi je lah". Then turun bawah, pakai kasut, masuk dalam kereta.

Masuk masuk cakap cakap pasal salah hari semua then ayah aku cakap dia dah buang kucing aku! before nak pergi tuition tu, ayah aku ada juga cakap dia nak buang meow! sebab berak and so all! aku pujuk habis habisan bagi dia tak buang. Dia beyak lah, nak uat camne. Suara comel lah dia buat! lol then dia cakap okaylah, tapi kalau dia berak lagi sekali ayah buang. *dengan suara comel lagi*

But then masa balik dia cakap dia dah buang. tapi intonasi dia macam main main. Then aku cakap lah tipu je! Then dia cakap''tak percaya sudah. Kiteorang buang dia kat tempat tuition baby tadi, tak nampak ke dia? lah, ingatkan nampak.'' I dont know why i started to cry. I dont know kenapa aku menangis! cause aku sayang gila punya gila meow aku. aku nangis then ayah aku macam cakap lah, asyik berak je siapa suruh.Time tu memang aku speechless tak tau nak cakap and merajuk lah konon.

Sampai rumah aku tanya abang aku, meow dah kena buat ke? Then dia cakap aáh! padan muka! aku nak je tembak gemok tu! then aku pergi dapur, tanya kakak aku, ayah dah buang meow ke? dia cakap a''ah! kat taman U! aku cakap eh ayah cakap buang kat tempat tuition aku, asal kat taman U pula perginya? Then dia cakap alamak! kantoi! then we both laughing. Then my mom yang tengah masak cakap, Ayah mengada ngada je. tipu je kerhoja nya!

haha. tu je lah! emm, nak out ni, nak mandi and solat maghrib! dah lambat dah ni! nak masuk isyak dah! tapi memang bagi korang yang pasal tuition tak malu or what, but if you're in my position you'll know and memang malu gilaaa and gilaaa babas! wuhh! okay lah, see ya next post! woot! bye Assalammualaikum!



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr