Today's Story -Shopping-
Tuesday, [0] Stalker

Photobucket

Hey peeps. Asalammualaikum.. Today tak buat apa pun. Main-main dengan cousin. semalam pergi birthday party my cousin. Zahra. and lepas tu singgah rumah aunty Liza. Kakak uncle aku. solat asar and maghrib. then pergi makan.

sembang-sembang lah dengan anak dia. anak dia lah yang banyak tanya and cakap. aku tak sangat. malu plus takde idea. dia cakap ada blog. aku dah kasi phone number kat dia. tapi taktau lah. and dah add fb dia. nanti aku tanya.

Anak aunty liza ada 4 orang. semua perempuan. yang aku banyak sembang tu umur dia 18. masa tu dia tanya aku, 'baby' umur berapa? aku cakap 12. dia ckap 'haaaa? tipuuu.' then dia cakap ngan kakak dia, 'muka macam form kan?' then kakak dia cakap 'tu lahh' lol.

Idontknow why ramai orang cakap muka aku mature. hey! aku muda lagi lahhhh. lol. like I say, masa umur 12 muka aku orang ckp form, habis masa form nnt orang ckp aku mak orang ka? lol. serious tak mauu. hihi.

And now tengah tunggu family aku siap. nak pergi Alamanda. and lepas tu nak pergi mines. nak belu baju sekolah cousin aku. dia nak mausk asrama. so kena lah beli baldi, baju kurung so all lah. I'll miss herrrrrrrr! sedihh nya! and nnt mesti aunty aku lonely, ada Iman je. Budak tu pun baru 3-4 tahun.

emm.. ayah aku tengah solat. tunggu dia je lah. and cousin-cousin lain lah. semalam uncle aku yang lagi satu plan nak pergi sungai. mandi mandarrrrr. lol. tapi tak jadi kot. emm kay lah. nak out. bubye. Asalammualikum.

-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr