Raspberry & Cream Flavored Ice Cream
Monday, [0] Stalker


Photobucket

Heyy! baru balik sekolah maaa. takde lah baru sangat act. haha. tadi on jap, twitter, youtube jap. kehkeh. ni nak cerita pasal Raspberry & Cream Flavoured Ice Cream. kenapa aku nak cerita pasal ice cream cornetto tu? korang tau kan ice cream yang sedap- sedap tuu. hihi. kenapa aku nak cerita? sebab takde cerita lain. kehkeh. no idea mehh. haha.



actually, hari-hari lepas balik sekolah singgah petrol pump, petronas, beli ice cream tu. EVERYDAY kott. haha. ketagih.. haha. not really mahal lah, just rm2.80 je. tadi rehat aku beli air je. so ada byk balance duit belanja aku yang tak guna. so saja lah memboroskan diri beli ice cream tuu. haha.

takdelah juga hari-hari. kalau dah lambat tu takdelah, nak cepat kan. and tadi kat sekolah guru class aku, ustaz nik, buat lagi sekali undian ketua and penolong kelas. haiyoo. macam biasa lah dorang panggil nama aku ishh, serious tak nak. tapi terpaksa, dorang yang vote -..- then pergi depan, kena vote lah, siapa yang ramai angkat tangan menang lah, cehh, macam korang taktau je. menda doo aku.

then ustaz sahaja je buat camni, kan kena angkat tangan kan kalau nak vote orang tu. contohnya takde orang pun yang angkat tangan for calon tu, ustaz kira je '1,2,3,4' semua tu, padahal bukan ada orang angkat tangan pun, saja lah main-main and nak confuse kan calon tu. then masa aku pergi depan, then kena pusing belakang kan for orang vote,

Then ustaz cakap 'siapa undi zakirah' then aku dgr ustaz kira '1,2' then dia ckp, 2 je? emm, takde peminat. masa tu aku taktau lah dia main-main. dalam hati aku syukur alhamdullilah!!!!!! last2, cikgu umumkan aku yang jadi. perghhh, bebulu aku, haha. tapi bila fikir balik, best juga jadi assistant, sbb boleh conquer class, and kalau bising tak kena tulis nama. aku yang tulis nama orang adalah.

hahaha, then tadi dapat surat khabar didik. korang baca tak yang maid kena himpap dgn gate berat gate tu 200 kg, aku baca tekejut gilaaaa! sumpah kesian. time tu dia tgh sapu smpah or whatever lahkan, tgh kemas luar rumah kan? then kena himpap.sumpah kesian. tu lah gate berat sangat siapa suruh. lol. emmkay lah, nak pergi masak jap. bubyee :) assalammualaikum. /tak jawab dosa, kalau jawab sayang.. cehh menda aku ni :D*

P.S: sorry owner blog harini mereng sikit, harap maklum :) hahaks.

-Lots of loves,
Zakirawrr



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr