First 2012 post ! -sweet memories with them-
Sunday, [0] Stalker

Photobucket


Heyy! assalamualaikum! tengok date harini! semalam aku darjah 5 laa. eh aku dah darjah 6? hoho! 24 february nanti boleh buat IC ! haha. tapi sedih jugakalau diingatkan masa 2011. the best year ever! sumpah aku ckap! member semua sporting, caring, boleh dikatakan PERFECT! bila dah masuk 2012, aku dah tak class dgn mereka-mereka yang awesome! emm, but sokay, boleh rehat dgn mereka-mereka yang awesome tuu ! hhaa

Baling lagii! haha. im the victim :D haha. child abuse betul diorang ni! haha.
banyak lagi tu, apa lagi, baling ahh dooo. lol.

ingat lagi masa main baling2 tepung dengan diorang. Alhaan, tasya, and alin. hurmm.. masa tu memang alhaan orang paking banyak kene! especially aku lah yang baling kat dia. smpai tebukak tundung dia! pink tercabut! tasya pun banyak. semua bengang je kat aku, cause aku baling banyak2 kat diorang hahaha. main smpai tak ingat dunia! baju habis kotor! smpai kene jemur kat bilik persalinan. dah lah tak bawak baju spare. haha.

tak tau nak pose style apa. so hentam je lah. ni lah hasil nyaa. haha.
FAKE CANDID! haha. tapi macam realooo kan? haha.

Masa carnival. haha. tangkap gmbr. gossip2. jalan2. haha. masuk rumah hantu je tak dgn dorang. aku dgn kakak aku. masa tu aimi balik dulu, awal gilaa. then alhaan pula. aku teman dia kat bus stop. tapi sekejap je. lepas tu aku naik atas balik tgk tasya ngan aminah dah takde kat line naj beratur masuk rumah hantu. dorang dah kat depaaaannn! then aku join je lah kakak aku. haha. yang paling best masa kiteorg masuk bouncing apa tah nama nya. lompat2. haha. best betul time tu. although macam kanak-kanak ribena!

Aisyah and Niesha.
Lepak dengan diorang.
My gedik :)
Aisyah Aqilah Shari.

then masa time stayback dengan diorang.. c.r.az.y and a.z.a.n.a, hurm :/ lepak kat padang, then pergi rumah alhaan, masak kat rumah dia. tgk movie, online kejapp. haha. masa dengan azana pula, main baling selipar. dengan budak lelaki. chill, just friend. tak salah kan? haha. best sangat! snap pics bukan main banyak! especially my little alhaan. haha. then pergi 7E, beli macam nak pergi picnic je. haha. diorang selalu belanjaaa. haha. beli maggie kekadang. beli lolipops, slurpee. waaahh!

tengah ushar2 message.
Makan time :) my face look weirdo.
sukaa baju aminah, sweet sangat.
sempat jugaaa ye?

Then masa sambutan hari raya pun best sangat! tapi yang tak best nya Aisyah takde. dia pergi hospital ke apa tah haritu. mak dia sakit kot. mmg best lah. semua pakai shawl! i dgn tasya baju sama colour! haha. makan, jangan cakap lah. banyak lah juga. minum. and haritu makan pizza. haha. ambil gula2. lepak kat foyer, gossip. hhaa, then pergi rumah alin, dia buat open house. tapi aku pergi sekejap je. belum mula lagi majlis tu. haha. sbb aku kene balik awal. main guitar hero kat rumah dia! ada drum, guitar, microphone. ahha. kat rumah aku ada guitar jee. memang best lah!

Me and her.
HELANG TEAM :)
C.R.A.Z.Y /ikut urutan yang betul lah :)\
Love this ! with c.r.a.z.y

Huzmaira Rofaei.
Aisyah are <3

then before last day sekolah. 2-3 hari sebelum last day tu boleh lagi happy. lepas final exam, sumpah aku cakap, tak belajar! ye lah, nak belajar apa lagi kan, dah final exam, nak belajar apa. haha. kitoerg macam biasa lah, merayau! bawah phone and camera! dpean depan cikgu lagi tu kiterg tunjuk, cikgu watleck watcool je. haha. dgr2 lagu. lepak kat toilet. haha. sometimes, conteng belakang pinktu toilet tu. haha. lepak kat class orang. memang best !
Last day sekolah. weird pose kan. ahha,
Muka lepas nangis. smile :) #senyumsedih.
Kat class aminah.

The bracelets.
With them :)

Rawrrr! saya tiger !

Then masa last day sekolah tu, masa pagi2, tak sedih sangat. sedih, tapi tak rasa nak menangis. then masa nak balik, menangis gilaaaaaaa! masa last day aku pakai baju sekolah. aku tak tau kenapa time aku peluk huzmaira, aku menangis gilaaa! aku memang omaigod love her! yang lain pun lah, tapi dia tu lain sikit, she's funny, sporting. suka buat lawak! haha. bila aku nak pergi mana2, kalau dia ikut, best gilaaa. then peluk C.R.A.Z.Y and A.Z.A.N.A! sedih betul time tu.then kiteorg main celak, syamil bawak, celak mekah ke apa bende tah. takde kerja je. tapi best :) masa last day, alin ada kasi bracelet. dia beli kat jakarta? entah lah, lebih kurang lah kot. i dapat colour orange dgn turquoise. dorang rainbow. haha.

-lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr