Random Post
Thursday, [0] Stalker

Photobucket

Heyy peeps and As-salam :) and macam biasa, takde cerita lah nak story kat hampa. #cewaah, kan dah kene hampa. hahha. and, macam biasa juga, baru lepas habis edit blog orang. my cousin. tak cantik sangat lah, sho shorry my dear Ada. her name ada. she's 14 :) and nak tengok blog dia yang tk beberapa nak cantik cause time tu aku macam takde mood :D here >:D<

#And yang ambil result PMR harini, hope result korang mantopp. and my cousin, abang sedara. dapat 2 A , 5 B , and 1 C. not bad lah. seriously, SCIENCE pulaaa dia A ! and KH. notbadd lah kan. takde lah teruk sangat kan. and yang C tu BI. umm, and nak tau kak hani punya result, nak tanya, tapi takut dia busy, so malas kacau dia. tunggu dia update blog je lah :D hahaha.

and seriously dah nak sekolah! :O omjayy! barang? HAHA! belum prepare pun! tak beli lagi. buku? lagilah doh. idk, my parents selalu busy. and malam besok tak jadi balik kampung, cause my dad ckp nnt maybe jam. so kiteorg balik hari sabtu pagi. and i'll miss my OHSEMM cousin. umm, thatsall i guess. and nak continue tweets dgn member . take care :) bye. wsalam!



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr