Random post
Tuesday, [0] Stalker

Photobucket

Heyy peeps and asalammualaikum for all muslim :D well, harini sumpah boring gilaaass doo. and harini my dad tak kerja. MC. cause semalam dia sesak nafas. then pergi Az-zahra. pukul 2-3 pagi camtu lah. aku tak sedar pun. aku nyenyak tidur kan. ye lahh, bak kata kakak aku, aku kan tidur mati. serious doo, kakak aku kejut aku, aku takkan bangun. masa malam2 lah, kalau dia suruh tepi sikit ke, sebb sempit or something else. mmg aku tak bangun.

then pagi tadi lepas solat subuh, aku nmpak my dad tak siap lagi nak pergi kerja, then aku tanya my mom, 'ayah tak pergi kerja ke?' then my mom jawab, 'tak, dia MC', aku pun pelik lah, semalam okay je, kenapa pula mc. aku tanya lah ' haa? kenapa' then my mom jawab,' semalam, dia sesak nafas and pergi az-zahrah and bla bla bla'

so aku pun tgk mamai tu, aku Oohkan je lah kan. yang aku post aku ckp aku beli barang sekolah semalam kan? haha! tak jadi pun. cause semalam ayah aku sakit pinggan pulaaa dah. so tak tau lah bila nya nak beli/ hari jumaat ni kot. cause ayah aku kata dia ambil cuti hari jumaat ni cause nak beli barang semua lah. well, last minute shopping, confirm buku ada yng dah habis. i bet!

aku every year mesti ada buku yang tak cukup. buku seni visual! aku tak penah ada. ye lah, shopping last minute kan. my mom pun busy dgn assignment dia. so redha je lahh :D lagipun buku seni? pfffttt, apa lah sangat. aku takde buku seni, aku beli buku seni yang block tu. camne eh nak explain, yang ada kertas je tu. haaa.. paham kaann? cool :D emm kay lah, that's all for now. kalau ada cerita hawtt lagi ceq habaq maii naa. haha. kay bye. assalamualaikum :D

-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr