Mamak.. mamak.. -.-
Saturday, [0] Stalker

Photobucket


hey peeps, and assalammualaikum for all muslim :) tadi pagi2 aku teman ayah aku ambil my mom kat shah alam, semalam kan dia ada dinner, then dia tidur kat hotel kat situ lah. then pergi makan kat kedai mamak. agak lah ramai, then panggil2 waiter semua buat bodoh. ayha aku sabar je lah, kalau biasa nya dia cari kedai lain kalau waiter buat bodoh je org panggil. ni sbb kawan mak aku ada, so sabar je lah. then lastly, ada sornag mamak ni dtg ambil order, aku ckp ngan mak aku nak teh o ais , then kawan mak aku order then ayah aku and mak aku. cukup semua lima kan, kawan mak aku ada dua org. then dia boleh lagi tanya 'adik ni?' apeke bodoh nye? then aku ckp la , teh o aisssss , aisss tu lama sikit . macam bodoh je. then dah betul semua, belum abis order lagi dia blah pergi mana tah, aishhh,sabojelah. then dia datang balik. ayah aku tanya lah 'lu pergi sana buat apa? sini pun belum abis order lagi' then dia ckp pergi kira bil apa tah. then my mom pula ckp ' settle kan lah satu2 dulu. then ayah aku ckp 'ingat kitoerg makan free ke ? bayar apa.' then dia buat muka nak kene sepak auuuw, then dia tanya ' yee, ada apa2 lagi nak order?' *sambil buat muka minta kaki . then ayah aku ckp lah tgk apa yang lu ambil tadi, then then dia tulis teh o ais 2. apa ke slow nye, then mak aku ckp teh o ais satu je. then ayah aku suruh kira air ada brape yang dia dah tulis , dia ckp 4 , then ayah aku tgk, 5. bengap sgt tak reti kira doh. then dia ckp apa tah , aku tak dengar sgt lah. yangbaku dgr, 'sikit pun nak marah' and bla3 . then ayah aku kinda tengking lah , weh kurang ajar lah kan ? dia buat salah kita marah lah kan then dia marah balik. then ayah aku dah panas , tapi still sabar lah kan dia ckp 'mestilah marah! apa ingat makan free ke ? ingat kiteorg takde duit nak bayar?' then dia bla. then mak aku order roti 'uri' apabenda tah kan. dia bagi dua. order satu je , bodoh tak bodoh? then ayah aku ckp 'lu tengok tak apa lu order tadi?' then dia kata 'nak tak nak ?' dia ckp kurang ajar gila ah. then ayah aku ckp 'mesti lah tak nak!' then dia ckp , 'okay, tak nak dah' macam haram kan? dah lama tak makan kasut kot. aku diam je lah, sbb ada kawan mak aku. kalau takde aku dah ckp slow2 je lah, apa ke bodoh nye lahai. tapi terpaksa lah kan. hihi. bengang je doh. okay lah. post lepas ni lagi hot aku rasa from ni. kbye. nanti aku post. bubye and assalammualikum :)

-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr