The last day schooling at JEPS with them as 5c3.
Friday, [0] Stalker


Photobucket



Hey. harini last day sekolah for year 2011. tadi masa pagi2 , masa datang2 , aku tak nangis tau. just rasa sedih je lah. then masa da nak balik tu , bila ingat balik sweet memory kitoerg togethertogether, nangis sikit je lah, tktahu kenapa tak boleh nangis , nangis tu nangis tapi sikit je lah, then masa aku peluk diaorang , aku nangis gilaa babs. then masa aku dgr je bunyi loceng balik tu. terus menitik air mata aku doh. sumpah aku ckp aku tknak masuk darjah 6 , dah la 5c3 aku sorang je 6c7 !! bengang kottttt ! sedih gilaaaa! dorang dah la kelas jauh2 , aimi best la ada huz.masa aku peluk aisyah ngan huz , taktahu kenapa aku menangis gilaa. aimi, dia selalu support aku bila aku sedih or gaduh dgn orang. round satu sekolah dengan aku, semua lah. best sangat kawan dgn dia. aisyah, mmg dia faham gilaa aku camne, takde sapa boleh jadi bestie aku SE AWESOME dia. dia lah yang selalu teman aku menghadap cermin 24 hours, //cehh.. main kejar, aku selalu cepuk dia. best betul dapat pukul dia. dia selalu happykan aku, bila aku sedih dia buat joke ,altho tak lawak sgt pun, tapi dia try buat aku cheers. kalau aku round2 satu skolah, mesti ada dia lah. tak sah kalau dia takde. teman aku gi toilet. masa pagi2 selalu aku ikut dia hantar kedatangan. nnt masa aku darjah 6 nnt , aku tak boleh macam dulu lagi, hantar kedatangan samasama.siapa yang dapat kawan macam dia, mmg best and sangat lah untung sangatlah. dia caring gilaaa kau tau tak ? kitoerang byk kali gaduh, tapi mmg cepat berbaik . and kalau nak bergosip , mmg dia lah yang aku cari first.kalau kitoerg stay, dia takde , mmg boring gilaaaaaa ! dia jenis yang sensitive la juga, tapi best kawan ngan dia. umm.. huz pula, dia selalu kene cepuk ngan aku, antara bestie2 aku yang lain, mmg dia la yang selalu kene cepukk. hari2 pula tu. muehehe. nnt takboleh cepukk dia lagi. siapa yang dapat kawan macam dia, mmg best and sangat lah untung. dia suka buat joke. suka cheers kan orang. dia ni jenis yang tak sensitive, sbb tulah aku suka gilaa kawan dgn dia. kitoerg kawan mcm kasar sikit lah, sbb dia tak cepat merajuk. kalau kitoerg stay, dia takde , mmg boring gilaaaaaa ! takde joke, tak happy lah kalau dia takde. tadi masa aku peluk huz masa nak balik tu, aku takboleh control, mmg menangis gila lah. and post ni aku cerita pasal classmate aku dulu kay ? yang lain nnt . alhaan, dia tak rapat sgt ngan kitoerg, tapi okaylah kawan dgn dia. dia jenis yang 'always happy' tau.and dia ni mmg kaki gossip. apa apa hot news je , mesti dengar dari mulut minah ni dulu. hihi. aku selalu la gak pau si buncit ni. and dia selalu belanja aku. mmg cool ah minah ni. my niggas ! hhaha. bab2 hits music ni , aku ngan dia mmg pakar nyanyi sama2 . hewhewhew :) apa apa pun aku sayang korang, but chill je, next year kita boleh rehat together, pergi toilet pun boleh sama :) nnt aku pergi kat class korang, aku buat signal suruh keluar meh :) hehe. nanti kita hangout samasama kay ? insyaallah kalau ayah aku kasi , aku on je :) and , next year goodluck for upsr okay ? belajar betul2 , jangan asyik gossip je. eceh, aku pon sama cakap orang lebih mehewhew. umm, lagi satu, nnt kita boleh stay sama sama juga next year :) i'll never forget you guys ! and korang jangan lupakan aku pula eh ?. aku sayang korang sangat sangat, mmg tak terhinga lah aku sayang you all. A.Z.A.N.A and C.R.A.Z.Y , You guys will always be deeply inside of my heart. and our friendship will never end. see ya next year my dearest sweetheart :)



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr