Another two vids of how to wear a shawl guys :)
Friday, [0] Stalker

Photobucket

Hey and assalammualaikum for all moslems :) hihi. kan yang post pasal 'take advantage' tu kan, yang aku suruh my mom belikan shawl tu kan. seriously, aku expect my mom tak beli, sbb kat office dia selalu busy banyak kerja. tak boleh keluar kan. rupa rupanya, dia beli dua haa shawl. pashmina and satin :D hahaha. sumpah cool gila. duadua colour hitam and putih. and tadi pagi2 aku buat vid lagi ! dua vid :) dua dua guna satin, pashmina tu takleh buat vid lagi sbb my mom bawak pergi office, sbb malam ni dia ada dinner kat Uitm. then balik kerja terus gerak pergi dinner tu lah. hehe. besok kot insyaallah aku buat. ouhh! tak boleh, besok weekend kan, takboleh sebab parents aku ada kat rumah. mesti suruh kemas rumah or something yang lgi 'berfaedah' and bla2 :D ouh, semalam ayah aku baru balik form outstation tu. so banyak keropok and keropok leko kat rumah.and dia ada beli udang galah. udang galah tu dia beli smpai rm 70. tapo worth it lah kan, ye la besarr punyaa kot xD okay la. ouh and nak tgk vid tu? tgk lah kat bawah ni haa. bye :)






-Lots of loves,
z.z.a



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr