SEGMEN | Lyssa Faizureen Ajak Kenali Blogger . Jom Serbu !!
Thursday, [4] Stalker

Photobucket


1. Cerita Mengenai Latar Belakang Diri Korang ;-

k , nama aku zakirah, umur 11 and obsessed gila dgn blog and kucing . aku ni jenis yang sensitive , panas baran , caring ? sikit kot .. my ambition ? nak jadi interior designer . aku suka makan pizza pepperoni , lamb chop and makan yang tak terlalu pedas lah .

2.Kenapa Korang Buat Blog ??

okay first , my mom buat blog for assignment dia .. media law . so aku tgk mcm best je blog , tgk ramai gak org ada blog , so my mom suruh aku buat , one day aku buat , ya allah , masatu , taktahu langsung pasal blog .. last2 , jumpa blog kak lyssa , so , tgk la tutorial dia , all of it;s mmg best and faham .and then , lama2 da pro /cehh , takde la pro\ dah reti ah guna camtu . then smpai ramai la kawan yang suruh tolong edit kan blog dorang , buat kan blog untuk dorang and byk yg puji my blog semua tu ..

3.Siapa Orang Yang Telah Menarik Anda Untuk Ceburkan Diri Dalam Dunia Blog ??

My mom :D





Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr