Tokojot eden --'
Wednesday, [0] Stalker

Photobucket

Tadi, aku baru balik form kedai, then aku naik atas,ya allah .. tekejut aku nmpak meow aku dgn 2 ekor lgi meow hitam .. meow tu sumpah liar .. then aku nk tngkap dia , nk keluarkan dia . dia lari gi bilik air aku , panjat tingkap , aku suro abg aku amik meow tu turun. dia tak berani ..dia ckp karang dia ckp aku kang , da la liar da mampuzzzz then kiteorg bia je lah cari meow lgi sekor tu .dia lari gi bwah katil , then tgk meow lgi satu tu balik . tgk2 dlm bilik air meow tu dah hilang.tgk kat tingkap dia da ada kat atas bumbung . then aku mcm tgk dia ,then dia mcm takut . dia takut terus TERJATUH KE BAWAH !! yg meow lgi satu tu nyorok bwh katil bilik kakak aku , donno nak kuar kan dia cana ! kalau dkt tapa , ni jauh .. then aku pun ya allahhhhhh ! kesian nya meow yg jatuh tu ! suma salah aku , aku tgk dia knp ? then dgn rasa bersalah gila2 aku gi bwh , okay cani , aku mmg da agak meow tu dtg dari tingkap kat dapur , sbb meow tu aku da bejuta kali nmpak , dia mmg slalu panjat nk curi makanan .. tpi kali ni sampai keatas haa !then aku tgk dia da xde , alhamdullilah la dia tak mati . then tdi aku call mak aku , cita la a smpai z then mak aku ckp kucing kalau jatuh dia tak mati , sbb dia jatuh kaki dia guarantee ke bawah . then aku rasa dia gaduh ngan meow aku . sbb aku pegang meow aku pon meow mcm tekejut , mcm takut .. tpi da okay da , skrg meow ngan tido , aku da call da ayah aku ckp bia je , nnt dia keluar sendiri . then tdi mak aku ada ckp tggu je la smpai dia balik .. so then okay la ..



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr