Jamuan Hari Raya At Jeps 2011
Sunday, [0] Stalker

Photobucket
heyy , semalam kan ada jamuan hari raya kat sekolah saya kan ? heheehe , best gila kot .. nak tgk gambar ? just click HERE babeyh ! and first aku dtg agak lambat , hmm mula la alhaan bising , mana you mana you .. then ada majlis khatam al quran .. lepas habis , gi raya .. byk la gak class yg ktoerg raya .. then tetiba masa tgh oenat2 , lepak kat foyer , ayah aku call dia ckp dia ada kat luar , nak amik aku .. agak ah baru kol 10 kot .. then dgn muka sedih aku masuk kete , aku ckp awal nye ? then ayh kau ckp da ada org balik la apa la , padahal dorang bkn balik just lepak2 kat situ .. then aku ckp alaa , kol 1 alin ada buat open house .. then ayh aku ckp ouh ye ke , then ayh aku ckp nak pegi ke ? aku ckp la taktahu .. tapi nak pegi sbb dia pegi open house kita haritu kan.. then ayh aku kan baik.. dia bagi . then aku mausk balik skola , aimi dgn athirah tekejut . then nak jumpe tasya alin alhaan semua tu , dorang hilang .. mmm , dorng kalau hilang mmg susah nak jumpa .. merayau sana sini ..then last2 jumpa kat 5c3 , aminah da balik . then kol 12 tumpang alin terus gi rumah dia , kteorg sembang2 dulu , cite hantu , psl camna dorang boleh kenal dorang nye boyfie .. and then main guitar hero .. aku main drum , then main guitar .. then yg menyanyi guna mic yg tak tahan tu , lwk siot .. ktoerg bengang gila dgn drum tu , ketuk2 dia tak le , then aku pegi jess , my mom amik .. kol 1 , alin punya openhouse tu kol 2 , so takle la beraya rumah dia , tpi pegi sekejap pon okayla kan .. that's all .. mmm , kay bye !



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr