Hangout At Alamanda :I
Sunday, [0] Stalker

Photobucket




Hey guys , urghh , seriously panas and penat gilaa tdi , aku , my sister and kak nafishah gi alamanda .. just 3 org .. saje jalan2 , first gi mcd , beli Ice Cream , lepas da abes mkn gi beli socks .. cause kteorg nk gi men bowling . score lak , my sis dia kalah lol , 43 ! sec aku , 52 , kak nafishah menang , 56 .. tapi mase last tu , di rosak , kalau tidak da boleh beat kak nafishah , then gi mkn a&w , nk gi tgk wayang , tapi my dad kasi rm 100 , skang tinggal rm 26? whatahell gila en? then lepas2 jap kt kolam , and balek , THAT'S ALL . tapi just fun lahh . okayla . mmm , tu je kot yg aku nk share ngan korang , maklumlah , SHARING IS CARING :D gmbr , tgk kt fb aku eh . taa ~



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr