My Trojan Meow :D
Sunday, [0] Stalker

OMGGGG ! TENGOK PERUT BONCET DIA TUHHH :3

Alololo , cian dia tido :D

EK , hhehehehhehee . comey .
Photobucket
Comeyyy x meow kt atas ni ? this is our new family member , Bekurun aku hope gila nk bela kucing , last2 , dapat :D da la meow ni baek , pandai and cute gillaaaa ! name dia Trojan , my sis yg bagi nme , cause dia yg jumpe dulu meow ni , andand , dia manja gilaaaaaaa , dia suke sondol2 muke aku , and maen rambut org lahh . tapi kuku dia tajam la doe , haritu dia cekam peha aku , perghh , tajam gilaa , nasib baek x darah . and FYI , dia ni suka KENTOT tau x , da la kentot busok gilaaa , and tgk la perut dia , akibat telalu byk melantak lah tu . haiyaaa , meow meow ;D



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr