I'll Miss My Daddy :(
Saturday, [2] Stalker





Hollaaaa , Semalam X sempat update , cause tgh study .. mama da bising . tpi skali skala update xpe la kn .. nnt nk pegi pustaka rakyat , nk beli NOVEL and EXERCISE BOOK . urghh , excited gilaaaa . eh , btw .. AYAH dua hari gi kursus , kt the zone hotel , kl .. mmm , Misss Ya ayahhhh !! ayh bru je pegi tdi .. It's okay btw .. dua hari je pon . nnt pegi hntar kakak kt skola , teros gi pustaka rakyat . mmm , nnt nk beli buku mt , science and bi .. bm xyh .. bole study kt umah je , cause buku exercise bm belambak kt umah . zakirah bru je edit gmba kt fb , buat default pics lgi .. hehehehhe . edit kt galaksi tab .. gune Picasa Photo Editor ... eh , korang da tgk cite Hikayat Merong Mahawangsa ? aku da tgk , ayh download ... mehehehehhe , gmba dia cntek kowt .. tgh sedih ni ayh xde , *jk* heheehhehe .





Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr